فردا همچنین برای بخش هایی از مرکز کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.

هواشناسی: عصر امروز بارندگی در ارتفاعات/تهران فردا بارانی می‌شود

سلامت نیوز: فردا همچنین برای بخش هایی از مرکز کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرده عصر امروز و فردا در برخی مناطق کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ، گفت: بعد از ظهر امروز و اوایل شب برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه های البرز در استان های تهران، البرز، سمنان، مازندران و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: فردا یکشنبه در نوار شمالی کشور شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و موقت خواهیم بود که شدت این بارش ها به همراه کاهش دمای ۴ تا ۷ درجه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، بخش هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می دهد.

وی ادامه داد: فردا همچنین برای بخش هایی از مرکز کشور نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی شده است.

وظیفه تأکید کرد: همچنین از اواخر وقت امروز شنبه و طی فردا وزش باد شدید در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، جنوب غرب و شرق کشور در برخی مناطق گرد و خاک به همراه خواهد داشت.

به گفته وی، فردا یکشنبه دریای خزر و طی سه روز آینده دریای عمان به ویژه مناطق شرقی آن مواج پیش بینی می شود.

هوای تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی شده که فردا بعدازظهر شاهد بارش پراکنده نیز خواهیم بود. همچنین بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha