چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 245166

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی در منطقه شهرری کرده بود.

دندان پزشک قلابی دستگیر شد/انتشار عکس متهم

سلامت نیوز:رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به تأسیس مطب دندانپزشکی در منطقه شهرری کرده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، کرم یوسف وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در توضیح این خبر گفت : در ۱۱ اردیبهشت ماه امسال، خانم دندانپزشکی با مراجعه به کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم عنوان داشت که شخصی به نام علی اکبر . الف ضمن معرفی خود به عنوان دندانپزشک اقدام به سرقت مهر پزشکی بنده نموده و با جعل امضا و سوء استفاده از مهر نظام پزشکی بنده اقدام به ویزیت بیماران نموده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل عنوان پزشکی و ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، خانم دندانپزشک به عنوان شاکی پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " آقای علی اکبر . الف ضمن معرفی خود به عنوان دندانپزشک و ارائه تصاویری از مدارک دانش آموختگی که مدعی  اخذ آن از دانشگاهی در کشور اوکراین بود ، بنده را ترغیب به همکاری با خود کرد ؛ در ادامه با سوء استفاده از اعتبار بنده ، طی قراردادی اقدام به تأسیس درمانگاه دندانپزشکی در شهرری – میدان ساعی کرد اما پس از مدت کوتاهی متوجه شدم که ایشان اساسا صلاحیت پزشکی ندارند . نهایتا متوجه شدم که آقای علی اکبر . الف با سرقت مهر نظام پزشکی و جعل امضای بنده اقدام به ویزیت بیماران نموده است ".

سرهنگ کرم یوسف وند ، در ادامه افزود : " کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با مراجعه به یک درمانگاه دندانپزشکی واقع در شهرری – محدوده میدان ساعی که متهم در آنجا تحت عنوان دندانپزشک فعالیت داشت ، دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که این شخص دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و بنا بر اظهاراتش صرفا طی یک دوره کوتاه در چند مطب دندانپزشکی مشغول به کار بوده است " .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به جعل عنوان پزشکی و همچنین شناسایی تعدادی از شکات پرونده که متهم تحت عنوان دندانپزشک باعث ایجاد ضایعات پزشکی بر آنها شده و به جهت شناسایی شکات پرونده ، هماهنگی های لازم با بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه نمایند " .

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha