شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

دو نفر از مرزبانان کشور در جریان درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در مرز سردشت خبر داد و گفت: در این درگیری دو نفر از مرزبانان غیور به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهادت دو مرزبان در سردشت

سلامت نیوز:دو نفر از مرزبانان کشور در جریان درگیری با اشرار به شهادت رسیدند.فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در مرز سردشت خبر داد و گفت: در این درگیری دو نفر از مرزبانان غیور به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ،سردار قاسم رضایی اظهار داشت: پنجشنبه شب مرزبانان هنگ مرزی سردشت بعد از افطار متوجه می‌شوند یک گروه مسلح از اشرار که حدود ۲۰ نفر بودند در حال ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران هستند که بلافاصله مرزبانان به منطقه اعزام و با اشرار درگیر شدند.


بنابر اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در این درگیری دو نفر از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بدین ترتیب اشرار نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند و توطئه‌های آنها خنثی شد و مهاجمان به خاک عراق فرار کردند. پیکر ستوان یکم یوسف پیرانی و استوار یکم محبوب قربانی صبح دیروز تشییع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha