وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه خود در ماه مبارک رمضان از مراکز درمانی پایتخت، شب گذشته (۲۰ خرداد) تا ساعات ابتدایی بامداد امروز از بیمارستان‌های امام حسین(ع)، شهدای تجریش و شهید مدرس تهران بازدید کرد.

بازدید شبانه وزیر بهداشت از سه بیمارستان

سلامت نیوز:وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهای شبانه خود در ماه مبارک رمضان از مراکز درمانی پایتخت، شب گذشته (۲۰ خرداد) تا ساعات ابتدایی بامداد امروز از بیمارستان‌های امام حسین(ع)، شهدای تجریش و شهید مدرس تهران بازدید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته (۲۰ خرداد) از بخش‌های اورژانس، تروما، ICU، ICU اعصاب و دو پروژه عمرانی پاراکلینیک و بیمارستان جامع سرطان بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد. پروژه پاراکلینیک بیمارستان امام حسین(ع) در زمینی با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع در ۸ طبقه و با بخش‌هایی مانند تصویربرداری، کلینیک ویژه، آزمایشگاه و ۱۰۰ تخت بستری در حال ساخت است. بیمارستان جامع سرطان نیز قرار است با ظرفیت ۳۰۰ تخت بیمارستانی توسط بنیاد برکت ساخته شود.

وزیر بهداشت همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای تجریش شامل اورژانس، تروما و پروژه بیمارستان جایگزین بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد. پروژه بیمارستان جایگزین بیمارستان شهدای تجریش با ظرفیت ۸۲۱ تخت در زمینی با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع در ۵ بلوک و ۱۳ طبقه در حال ساخت است و در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هاشمی همچنین از بخش‌های اورژانس، ICU، CCU و طرح پیشنهادی توسعه بیمارستان شهید مدرس تهران بازدید کرد. برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای طرح توسعه بیمارستان شهید مدرس تهران با ظرفیت ۲۷۰ تخت بیمارستانی انجام شده است و وزیر بهداشت از محل اجرای این پروژه بازدید کرد.

گفتنی است ماهانه ۸ هزار نفر به کلینیک ویژه بیمارستان شهید مدرس مراجعه می‌کنند و ضریب اشغال این بیمارستان ۸۵ درصد است.

در پایان بازدید از این بیمارستان در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مشکلات این بیمارستان بحث و بررسی شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha