پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

پرونده عموی سنگدل که در اقدامی هولناک برادرزاده و همسر برادرش را به‌قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست به ایستگاه محاکمه رسید.

عموی سنگدل در یک قدمی محاکمه

سلامت نیوز:پرونده عموی سنگدل که در اقدامی هولناک برادرزاده و همسر برادرش را به‌قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست به ایستگاه محاکمه رسید.

به‌گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، 28 شهریور سال گذشته ساکنان محله پاسگاه نعمت آباد تهران حوالی ساعت 4 صبح با شنیدن صدای فریادهای زن همسایه به کوچه ریختند. از آنجا که این صدا خیلی زود قطع شد اهالی به‌تصور اینکه یک درگیری خانوادگی بوده به خانه هایشان بازگشتند اما صبح روز بعد دختران خردسال همسایه که متوجه غیبت یکی از همبازی هایشان شده بودند موضوع را به مادرشان گفتند.

 

به ان ترتیب موضوع به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد. با ورود مأموران پلیس به خانه مــــــــــــــــــورد نظر، جسد مادر جوان و دختر 4 ساله‌اش در خانه شماره 12 پیـــــــدا شد. دختر 10 ساله این خانواده نیز که بشدت مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت.


با حضور بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق در محل، بررسی‌ها آغاز شد و کارآگاهان که به عموی 55 ساله بچه‌ها شک کرده بودند، او را مورد بازجویی قرار دادند اما او قتل را رد کرد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه با به هوش آمدن دختر 10 ساله مجروح و اظهارات او درباره حمله نیمه شب عمویش به او و مادر و خواهرش، مرد میانسال دستگیر شد.

متهم که ابتدا منکر قتل همسر و دختر برادرش بود وقتی خود را در برابر شواهد و مدارک دید به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعی شد به خاطر ظنین شدن به روابط همسر برادرش نقشه این جنایت را طراحی و اجرا کرده اما قصد کشتن برادرزاده 4 ساله‌اش را نداشته و چاقو ناخواسته به گردن او خورده است.


با این اعترافات پرونده تکمیل و عامل جنایت پس از صدور کیفرخواست به اتهام مباشرت در دو فقره قتل عمدی و پس از بازسازی صحنه جنایت به زندان فرستاده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha