دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا کوچولو در دومین جلسه محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به یک سال حبس محکوم و از سرقت مقرون به آزار تبرئه شد.

پرونده مرگ بنیتا بسته شد

سلامت نیوز:متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا کوچولو در دومین جلسه محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به یک سال حبس محکوم و از سرقت مقرون به آزار تبرئه شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ،رسیدگی به این پرونده از زمانی آغاز شد که مرد ناشناسی خودروی پرایدی را از مقابل یک خانه ربود غافل از اینکه دخترک 8ماهه صاحب خودرو روی صندلی عقب خوابیده است.پلیس ومردم به‌دنبال دخترک بودند تا اینکه شش روز بعد خودروی ربوده شده در یکی از خیابان‌های پاکدشت پیدا شد.

اما بنیتا کوچولو بر اثر گرسنگی و تشنگی و گرما جان باخته بود.متهم ردیف اول پس از دستگیری به سرقت خودرو از منطقه مشیریه و رها کردن آن و دختر کوچولو در قیامدشت اعتراف کرد.این متهم در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به اعدام، 51سال زندان، 111 ضربه شلاق و 2سال تبعید محکوم شد.متهم ردیف دوم نیز به 13سال زندان، 111ضربه شلاق و 2سال تبعید به ایذه محکوم شد اما قضات دیوان عالی کشور حکم او را تأیید نکردند و خواستار رسیدگی دوباره به جرم وی شدند.

وقتی حکم این متهم در دیوان عالی کشور شکسته شد وی در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود بار دیگر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.او در بخشی از اظهاراتش گفت:اصلاً قرار نبود دوستم دست به سرقت ماشین بزند.

او وقتی ماشین روشن و بدون سرنشین را دید وسوسه شد و به سمت آن رفت. من خودم پدر دو فرزند هستم.او با اظهار پشیمانی گفت: اما بعد از دستگیری مواد را کنار گذاشتم و حالا پاک هستم. مدتی است در شهرداری کار می‌کنم و شب ها زباله‌ها را جمع‌آوری می‌کنم. روزها هم در مغازه پدرم مشغول به کار هستم و برای خانواده‌ام روزی حلال درمی‌آورم. صبح دیروز قضات شعبه دهم متهم ردیف دوم را از سرقت مقرون به آزار تبرئه و به یکسال حبس محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha