سلامت نیوز:رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پرستاران در سومین دوره انتخابات نظام پرستاری مشارکت جدی داشته باشند. زیرا مشکلات پرستاران از طریق سازمان نظام پرستاری بهتر حل می شود و پیگیری و رفع مشکلات پرستاران در گرو تقویت این سازمان صنفی است.

غلامعلی حداد عادل در گفت و گو با نظام پرستاری، اظهار داشت: مجلس هفتم و هشتم همواره حمایت خوبی از سازمان نظام پرستاری کرده و به ویژه در تصویب قوانین مربوط به جامعه پرستاری همراهی و همکاری داشته است.

وی با تأکید بر نقش سازمان های صنفی در پیشرفت جامعه، افزود: تصور می کنم پرستاران با توجه به مسئولیت ها و مشکلاتی که دارند باید نظام پرستاری را به عنوان سازمان صنفی خود تقویت کنند. ما هم به ویژه در مجلس هفتم سعی کردیم با حمایت های انجام شده سازمان نظام پرستاری را تقویت کنیم.

نماینده‌ مردم تهران در خانه‌ ملت با بیان اینکه ما به مشکلات پرستاران واقف هستیم، افزود: معمولاً هنگامی که برای ملاقات با بیماران به بیمارستان مراجعه می کنم پرستاران مشکلات مربوط به حرفه خود را با ما در میان می گذارند.

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: از پرستاران عزیز می خواهم که در سومین دوره انتخابات نظام پرستاری مشارکت جدی داشته باشند و بدانند که مشکلات آنان از طریق سازمان نظام پرستاری بهتر حل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha