وزیر کشور گفت در مورد حادثه ایرانشهر آماری که اعلام کردند واقعی نبود و آنچه که به صورت رسمی به ما تا این لحظه گزارش شده و شکایت کرده‌اند، 4 مورد بوده است.

وزیر کشور: آمار اعلام شده درباره حادثه ایرانشهر واقعی نبود

سلامت نیوز:وزیر کشور گفت در مورد حادثه ایرانشهر آماری که اعلام کردند واقعی نبود و آنچه که به صورت رسمی به ما تا این لحظه گزارش شده و شکایت کرده‌اند، 4 مورد بوده است.

 

به گزارش سلامت نیوز به نقل  از پانا ، عبدالرضا رحمانی فضلی درباره آخرین تحقیقات درباره حادثه ایرانشهر گفت و اظهار کرد: در مورد حادثه ایرانشهر باید بگوییم آن تعدادی که اعلام کرده‌اند واقعی نبود و طبق گزارش رسمی که تا این لحظه به ما اعلام شده و شکایت رسمی کرده‌اند چهار مورد بوده است.

وی ادامه داد: البته در بازجویی از افراد ادعا شده است که موارد دیگری وجود دارد اما هنوز این موارد اثبات نشده است. همچنین قوه قضاییه اکنون مسئول کار است و باید موضوع را به صورت دقیق و سریع پیگیری کند تا با اقدام سریع، بازدارندگی ایجاد کنیم.

وزیر کشور اضافه کرد: در برخی از حوادثی که در جامعه رخ می‌دهد قوه قضاییه با سرعت وارد عمل می‌شود تا بتواند عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد و این اقدام قطعا بازدارندگی خواهد داشت اما به طور مثال در مورد این موضوع 6 ماه تا 1 سال به طول می‌انجامد تا حکم صادر شود و این امر قدرت بازدارندگی خود را از دست می‌دهد و ممکن است برخی از افراد مدعی و طلبکار باشند.

وی تصریح کرد: امیدواریم دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی که مسئول پیگیری این موارد هستند با دقت و سرعت ابتدا پیشگیری و بازدارندگی کنند و اگر اتفاقی افتاد با سرعت برخورد کنند که در جامعه امنیت بیشتری ایجاد شود.

وزیر کشور در خصوص تمهیدات لازم برای شادی مردم پس از فوتبال نیز افزود: به تمام استان‌ها اعلام کردیم تا تمام ملاحظات اجتماعی، اخلاقی، امنیتی و خدماتی را در نظر بگیرند و استانداری ها و فرمانداری ها نیز بایستی جلسات لازم را برگزار کرده و ملاحظات لازم را در این خصوص رعایت کنند. هدف ما شادی مردم است و این که فرزندان یک ملت در سطح بین‌المللی ورزشی را ارائه کردند و این موضوع آرزوی آنها بود، مهم است. ان‌شاء‌الله نتایج خوبی در آینده به دست آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین اخبار سلامت در سال 1402

پیشنهاد سردبیر

  • ۹ عادت صبحگاهی افراد شاد

    ۹ عادت صبحگاهی افراد شاد

    افراد زیست شادمانه دارند برخی نکات را رعایت می‌کنند.

  • انواع بی‌خوابی را بشناسید/ ۴ روش برای درمان

    انواع بی‌خوابی را بشناسید/ ۴ روش برای درمان

    بی‌خوابی یک اختلال خواب رایج است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد. اختلالات خواب را می‌توان به عواملی مانند استرس، شرایط پزشکی زمینه‌ای، مصرف دارو و انتخاب سبک زندگی نسبت داد.

  • فواید نوشیدن چای و قهوه برای میانسالی

    فواید نوشیدن چای و قهوه برای میانسالی

    محققان نشان دادند که ۸۴ درصد از شرکت کنندگان گزارش دادند که دائماً قهوه می‌نوشند، در حالی که ۱۲ درصد از آن‌ها نوشیدن چای و بیش از دو سوم (۶۸.۵ درصد) به طور روزانه قهوه می‌نوشند. در این گروه، ۵۲.۹ درصد یک فنجان در روز، ۴۲.۲ درصد دو تا سه فنجان در روز و ۴.۹ درصد چهار فنجان یا بیشتر در روز نوشیدند.

  • اسکیزوفرنی به شکل وراثتی منتقل می شود؟

    اسکیزوفرنی به شکل وراثتی منتقل می شود؟

    اسکیزوفرنی نوعی روان پریشی است، به این معنی که شما همیشه نمی توانید تفاوت بین آنچه واقعی است و آنچه در ذهن شما وجود دارد را تشخیص دهید.

  • بهترین روغن های طبیعی برای مرطوب کردن پوست خشک

    بهترین روغن های طبیعی برای مرطوب کردن پوست خشک

     روغن ها یک راه عالی برای بازگرداندن رطوبت به پوست خشک هستند. همچنین برخی از روغن های گیاهی دارای اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند که می تواند به بهبود سلامت سد پوستی شما کمک کند. 

  • رژیم آب مفید یا مضر است؟

    رژیم آب مفید یا مضر است؟

    رژیم آب، نوعی رژیم غذایی است و افرادی از آن پیروی می‌کنند که می‌خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند.

  • نکات تغذیه‌ای مبتلایان به چربی خون در ایام روزه‌داری

    نکات تغذیه‌ای مبتلایان به چربی خون در ایام روزه‌داری

    مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره روزه‌داری افراد دارای چربی خون یا تری گلیسرید بالا، گفت: بیماران مبتلا به اختلال در سطح چربی‌های خون (افزایش کلسترول، LDL، تری گلیسرید) با داشتن یک الگوی غذایی مناسب در سحر، افطار و شام می‌توانند به بهبود بیماری خود کمک کنند.

پربحث ترین اخبار