رحمانی فضلی گفت: موضوع شور و نشاط در جامعه بسیار مهم است و لازمه هر جامعه نشاط اجتماعی و شور و هیجان میان جوانان است. تمامی مسئولان باید در ارتقا نشاط اجتماعی در هر جایگاهی که هستند فعالیت کنند و این امر نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

لزوم فعالیت مسئولان در ارتقا نشاط اجتماعی

سلامت نیوز: رحمانی فضلی گفت: موضوع شور و نشاط در جامعه بسیار مهم است و لازمه هر جامعه نشاط اجتماعی و شور و هیجان میان جوانان است. تمامی مسئولان باید در ارتقا نشاط اجتماعی در هر جایگاهی که هستند فعالیت کنند و این امر نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ، رحمانی فضلی در جلسه شورای اجتماعی کشور که با حضور مسئولین کشوری برگزار شد، گفت: موضوع شور و نشاط در جامعه بسیار مهم است و لازمه هر جامعه نشاط اجتماعی و شور و هیجان میان جوانان است. تمامی مسئولان باید در ارتقا نشاط اجتماعی در هر جایگاهی که هستند فعالیت کنند و این امر نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.


وزیر کشور با اشاره به پایین بودن وضعیت نشاط جامعه در آمارها گفت: وضعیت نشاط اجتماعی بسیار پایین است و آثار ضعف قابل مشاهده است. بحث تعریف نشاط اجتماعی صرفا شادی نیست و باید حس رضایت مندی درونی و امیدواری نیز شامل آن شود.


وی در مورد اولویت‌های نشاط در جامعه گفت: ابتدا باید تمرکز شادی و نشاط اجتماعی را بر روی کودکان، نوجوانان و جوانان بگذاریم؛ زیرا مهمترین قسمت هر جامعه را این سنین تشکیل می دهند و نیازمند رضایت مندی درونی هستند. همچنین مردم نیز باید به کمک ما بیایند تا به این هدف مهم برسیم.


وزیر کشور با اشاره به نقش مهم رسانه ها در شور و نشاط جامعه گفت: رسانه ها نیز باید کمک کنند تا جامعه به سمت شور و نشاط اجتماعی برود، همچنین مسئولین نیز ابتدا باید پاسخگو سوالات مردم باشند تا این امر میزان شادی و نشاط را در جامعه بالا ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha