انتشار اخبار واردات خودرو از سوی وزارت بهداشت موج گسترده ای از انتقادات را به همراه داشت تا جایی که رئیس مرکز روابط عمومی این وزارت خانه فورا موضع گرفته و این واردات را مربوط به ماشین های آمبولانس دانست و تهدید کرد که علیه رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو شکایت خواهد کرد.

وزارت بهداشت به جای تهدید به شکایت،اسناد خود را به مردم ارائه کند

سلامت نیوز:انتشار اخبار واردات خودرو از سوی وزارت بهداشت موج گسترده ای از انتقادات را به همراه داشت تا جایی که رئیس مرکز روابط عمومی این وزارت خانه فورا موضع گرفته و این واردات را مربوط به ماشین های آمبولانس دانست و تهدید کرد که علیه رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو شکایت خواهد کرد.

به گزارش سلامت نیوز پیشتر رئیس این انجمن مدعی شد که کد مشخص شده در سایت بانک مرکزی مربوط آمبولانس نیست، کد آمبولانس مشخص است و گفته اگر در لیست نگاه کنید، آنها که کد آمبولانس خورده‌اند، مشخص هستند. 

البته این واکنش از سوی مدیر احمدی نژادی دولت تدبیر و امید چندان هم دور از ذهن نبوده و این مدیر کل اکثر مواقع به جای برخورد شفاف که سرلوحه کار دولتمردان طبق دستور رئیس دولت قرار گرفته تهدید به شکایت میکند .

این در حالیست که این مرکز برای روشن شدن افکار عمومی و پاسخ به جامعه به جای انتشار فیلم های تبلیغاتی این وزارت خانه درباره واردات آمبولانس کافیست اسناد معتبر ثبت سفارش خود را ارائه کند تا هم روش پیش روی دولتمردان اجرایی شود و هم پاسخ قانع کننده ای باشد به افکار عمومی که این روزها بدلیل بروز بی ثباتی ها و هرج و مرج در اقتصاد کشور شدیدا ملتهب شده است.

مردم باید بدانند آیا آمبولانس های کشور را بخش خصوصی نمیتواند تولید کنند؟ و با این کار چه بلایی سرتولید کننده و قطعه ساز داخلی خواهد آمد؟ این خودروها چه بوده اند و برای چه کاری وارد شده اند ؟نقش هولدینگ آوای سلامت در این میان چه بوده و چرا اینکار به بخش خصوصی واگذار نشده؟چرا کد تعرفه واردات این خودرو‌ها با امبولانس مطابقت ندارد؟

همانطور که رهبر انقلاب میفرماید "مردم گله‌مندند" و مسئولین باید پاسخگو باشند اما آیا شاخ و شانه کشیدن و تهدید به شکایت نوعی پاسخگویی است؟مردم حق دارند که بدانند وزارت بهداشت که با بحرانهای متعدد دارو و درمان مردم روبروست با ۱۸ میلیون یورو چه نوع امبولانسی وارد کرده؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha