چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

زن جوانی كه دختر بچه‌ای را در یكی از پارك‌های شرقی تهران ربوده بود در تعقیب و گریز اهالی محل به دام افتاد. متهم در بازجویی‌های ابتدایی مدعی شد كه قصد سرقت طلاهای دخترك را داشته است.

مردم زن كودک ربا را به دام انداختند

سلامت نیوز: زن جوانی كه دختر بچه‌ای را در یكی از پارك‌های شرقی تهران ربوده بود در تعقیب و گریز اهالی محل به دام افتاد. متهم در بازجویی‌های ابتدایی مدعی شد كه قصد سرقت طلاهای دخترك را داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، عصر روز یك‌شنبه 17‌تیرماه امسال شهروندانی در پاركی حوالی یكی از خیابان‌های شرقی تهران متوجه گریه و فریاد‌های كمك‌خواهی دختر بچه‌ای شدند كه زنی او را بغل كرده بود و با خود می‌برد. دخترك در حالی كه به شدت گریه می‌كرد از زن جوان می‌خواست او را رها كند، اما زن جوان او را محكم به بغل گرفته بود و به سرعت حركت می‌كرد. رهگذران با دیدن این صحنه به وی مشكوك شدند و به تعقیب زن جوان پرداختند كه وی با دیدن رهگذران دخترك شش‌ساله را داخل خیابان رها كرد و از محل گریخت. رهگذران و اهالی محل كه تازه متوجه كودك‌ربایی شده بودند، وی را تعقیب كردند و در نهایت زن كودك‌ربا را دستگیر كردند و موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دادند. لحظاتی بعد تیمی از مأموران پلیس در محل حاضر شدند و متهم را بازداشت و به كلانتری منتقل كردند. یكی از اهالی محل گفت: دختر شش‌ساله از اهالی محل است و هر روز برای بازی به پارك می‌آید. او لحظاتی قبل تنها در گوشه‌ای از پارك در حال بازی بود كه این زن به او نزدیك شد و او را به بهانه‌ای به بیرون از پارك برد و بعد او را بغل كرد كه گریه دخترك بلند شد. ما ابتدا فكر كردیم زن جوان مادر كودك است و قصد دارد او را به خانه‌شان ببرد، اما وقتی صدای كمك‌خواهی او را شنیدیم تازه فهمیدیم كه این زن دخترك را ربوده است و بلافاصله به كمك او شتافتیم و متهم را دستگیر كردیم.
یكی از اعضای خانواده دختر بچه هم گفت: دخترم داخل پارك بازی می‌كرد و من لحظه‌ای برای انجام كاری از او دور شدم كه این زن او را ربوده بود، اما خوشبختانه اهالی محل او را نجات دادند و متهم را دستگیر كردند. زن كودك‌ربا پس از تحقیقات ابتدایی به دادسرای امور جنایی منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت. وی در بازجویی‌ها به ربودن دختر بچه اعتراف كرد و گفت: عصر روز حادثه داخل پارك در حال چرخیدن بودم كه متوجه شدم این كودك در گوشه‌ای از پارك در حال بازی است. او مقداری طلا همراه داشت كه وسوسه شدم او را بربایم و طلاهایش را سرقت كنم. به همین سبب ابتدا دقایقی او را تحت‌نظر گرفتم و وقتی دیدم مادر و پدرش در آن نزدیكی نیستند او را ربودم كه شروع به داد و فریاد كرد. سعی كردم او را آرام كنم، اما فایده‌ای نداشت و در نهایت اهالی محل متوجه شدند و مرا دستگیر كردند.
متهم در ادامه به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه در اختیار كارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha