یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران با رأی قاضی شعبه 1091 دادگاه ارشاد به 10 سال حبس و 80 ضربه شلاق محکوم شد.

جزئیاتی از حکم ناظم مدرسه غرب تهران

سلامت نیوز: ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران با رأی قاضی شعبه 1091 دادگاه ارشاد به 10 سال حبس و 80 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه «ایران» نوشت: صبح دیروز حکم این متهم از سوی قاضی دادگاه ارشاد صادر شد. پدر یکی از دانش‌آموزان در این‌باره گفت: هنوز رأی به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده است اما به‌طور شفاهی حکم را اعلام کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شاکی‌های پرونده به این حکم اعتراضی خواهند داشت یا خیر، تصریح کرد: بعید می‌دانم که شاکیان پرونده اعتراضی به حکم صادره داشته باشند اما مطمئن هستم که اگر تعداد شاکیان کمتر نمی‌شد و برخی از والدین از ادامه پیگیری پرونده منصرف نمی‌شدند قطعاً حکم سنگین‌تری در انتظار متهم بود.

این شاکی همچنین از درخواست رسیدگی به تخلفات مدیر و مسئولان مدرسه خبر داد و گفت: محکومیت این متهم یکی از خواسته‌های شاکی‌ها بود و ما از دستگاه قضایی انتظار داریم همانند پرونده این متهم که با بردباری ما را یاری کردند، به پرونده مؤسسان مدرسه غیرانتفاعی مورد نظر هم رسیدگی کنند چراکه فقط فرزندان ما در این مدرسه نبوده‌اند و بعد از آنها هم دانش‌آموزان دیگری ممکن است به این مدرسه بیایند و اگر دستگاه قضایی مجازات مناسب را برای مؤسسان مدرسه در نظر گیرد درس عبرتی خواهد شد برای سایر افرادی که ممکن است روزی به دانش‌آموزان این مملکت آسیب بزنند.

هفتم خرداد امسال بود که خبری در رابطه با آزار و اذیت شماری از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه منتشر شد. والدین دانش‌آموزان هم در همان ابتدا با طرح شکایت به دنبال برخورد قاطع با ناظم و مؤسسان مدرسه بودند. پس از آن بود که رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی پرونده در اسرع وقت و اجرای حدود الهی را در رابطه با متهمان صادر کردند. در ادامه هم رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رئیس‌کل دادگستری استان تهران دستور رسیدگی فوری به پرونده را داد. بلافاصله متهم از سوی پلیس دستگیر و به دادسرا تحویل شد تا تحقیقات از او آغاز شود. بالاخره پس از تحقیقات و معاینات پزشکی قانونی مراتب به دادسرا اعلام و در نهایت صبح دیروز حکم متهم صادر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha