سلامت نیوز :قائم مقام دبیر كل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بیش از 90 درصد مردم در زمینه مواد مخدر نگرانی جدی دارند كه باید هر چه بیشتر در این حوزه فعالیت كرد.

به گزارش فارس، طاها طاهری در حاشیه جلسه 126 ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه معتادان اظهار داشت: طبق قانون وزارت رفاه مكلف به بیمه معتادان شده است كه تاكنون كارهای كارشناسی آن انجام شده و عدد و رقم آن در اختیار وزارت رفاه قرار دارد.

وی با بیان اینكه در بودجه سال 90 نیز بحث بیمه معتادان پیگیری شده است تصریح كرد: بر اساس قانون اجرای این بیمه ساز و كارهای متعددی دارد و معتادان بی بضاعت قادر به پرادخت هزینه‌های درمان را ندارند مشمول این بیمه می‌شوند.

طاهری تصریح كرد: در جلسه 126 ستاد مبارزه با مواد مخدر تمام مصوبات ستاد در 4 سال گذشته كه اجرایی شده‌اند مورد بررسی قرار گرفت و 14 مصوبه بود كه هنوز اجرایی نشده كه مورد تاكید قرار گرفت.

وی با بیان اینكه در حوزه اجرای قانون جدید مشكلاتی وجود دارد كه مورد بررسی قرار گرفت گفت:‌ همچنین در این جلسه گزارشی از نگرش سنجی اخیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه دید مردم نسبت به مواد مخدر ارائه شد كه بر اساس آن بیش از 90 درصد مردم نگران جدی نسبت به مواد مخدر دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha