شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 248959

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به کمبود بودجه سال جاری در سازمان بیمه سلامت گفت: بودجه در نظر گرفته‌ شده برای ما ده هزار میلیارد تومان است که حدود چهارهزار میلیارد تومان کمتر از بودجه موردنیاز سالانه ماست.

بیمه رایگان حذف نمی‌شود

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به کمبود بودجه سال جاری در سازمان بیمه سلامت گفت: بودجه در نظر گرفته‌ شده برای ما ده هزار میلیارد تومان است که حدود چهارهزار میلیارد تومان کمتر از بودجه موردنیاز سالانه ماست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، موهبتی در نشست خبری با اشاره به تأمین داروی موردنیاز کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو الی سه ماه آینده مشکلی در حوزه تأمین دارو نداشته باشیم و البته این در حالی است که هشدارهایی در زمینه تأمین مالی داده شده است .‌وی افزود: بعضی افراد تمایل دارند تا با سوءاستفاده از شرایط حاکم مردم را نگران کنند که دراین زمینه به‌عنوان کردن حذف بیمه رایگان پرداختند که چنین چیزی صحت نداشته و بیمه رایگان به‌هیچ‌وجه حذف نخواهد شد.

موهبتی خاطرنشان کرد: در ارتباط با بیماران خاص، مجلس در قانون بودجه ۹۷سه بیماری را اضافه کرده که محل هزینه این بیماری‌ها از بهداشت خواهد بود که البته تأمین منابع مالی برای آن صورت نگرفته است.

وی گفت: سالانه هزار و صد میلیارد تومان برای بیماری‌های خاص ازجمله هموفیلی، تالاسمی، دیالیز و ام ‌اس هزینه شده و بخشی از هزینه‌های نازایی نیز توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha