دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 249202

نوشیدنی عسل، دارچین و زنجبیل یک نوشیدنی فوق العاده و راحت برای سم زدایی بدن است که در ادامه به ترکیبات این نوشیدنی و طرز تهیه آن اشاره می شود.

سم زدایی بدن با یک نوشیدنی اسرار آمیز و ساده

سلامت نیوز: نوشیدنی عسل، دارچین و زنجبیل یک نوشیدنی فوق العاده و راحت برای سم زدایی بدن است که در ادامه به ترکیبات این نوشیدنی و طرز تهیه آن اشاره می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیمرغ، نوشیدنی که قرار است به شما معرفی کنیم بسیار موثر و فوق العاده و در عین حال ساده استو در ابتدا ترکیبات این نوشیدنی را بیان می کنیم که اطمینان حاصل کنید ترکیبات آن در دسترس شما هستند. ترکیبات این نوشیدنی عبارتند از:

    یک لیوان آب گرم
    دو قاشق غذا خوری آبلیمو
     قاشق غذاخوریسرکه سیب
    نصف قاشق چایخوریزنجبیل
    یک چهارم قاشق چایخوریدارچین
    مقداری فلفل
    یک قاشق چایخوریعسل

اگر احساس کرختی و تنبلی می کنید، شاید زمان آن رسیده که این نوشیدنی سم زدا را امتحان کنید؛ این نوشیدنی به پاکسازی بدن کمک کرده و احساس جوانی می کنید. این نوشیدنی به بهبود انرژی و رفع خستگی کمک می کند.


چرا نوشیدنی عسل، دارچین و زنجبیل را باید نوشید؟

متاسفانه پیشگیری از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی روزانه که سلامت را تهدید می کنند، کار ساده ای نیست. علاوه بر آن ما هر روز در معرض آلودگی های محیطی و مواد شیمیایی مختلفی در غذاهای خود هستیم، مانند فلزات سنگین، آفت کش ها و مواد نگهدارنده.

این نوشیدنی حاوی بهترین ترکیبات برای سم زدایی و پاکسازی بدن است. سرکه سیب به بهبود سوخت و ساز بدن و عملکرد سیستم گوارشی کمک می کند و برایپاکسازی کبد و سیستم لنفاوی موثر است.

آب لیمو دارای تاثیر قلیایی بر بدن است و به تنظیم سطح pH کمک می کند. نوشیدن آبلیمو و یا افزودن آن به نوشیدنی ها باعث بهبود سطح انرژی می شود، بدن را پاکسازی کرده و به عملکرد ایمنی کمک می کند.

دارچین، فلفل قرمز و زنجبیل حاوی ترکیباتی است که به کاهش التهاب کمک می کند و گوارش و سوخت و ساز را بهبود می بخشد. به همین دلیل است که نوشیدن زنجبیل بسیار توصیه می شود. زنجبیل حاوی ترکیبات با ارزشی است که سلامت را بهبود می بخشد.


ارزش های غذایی نوشیدنی عسل، دارچین و زنجبیل

یک لیوان از این نوشیدنی حاوی مواد مغذی زیادی است که این مواد مغذی عبارتند از:

    48 کالری
    0.5 گرم پروتئین
    0.4 گرم چربی
    11 گرم کربوهیدرات
    6 گرم قند
    0.8 میلی گرم منیزیم
    753 واحد بین المللی ویتامین A
    13.3 میلی گرم ویتامین C
    0.07 میلی گرم ویتامین B6
    0.6 میلی گرم ویتامین E
    0.6 میلی گرم آهن
    0.3 میلی گرم ویتامین B3
    10 میلی گرم منیزیم
    0.02 میلی گرم مس


آماده سازی نوشیدنی برای سم زدایی بدن


اولین اقدام در آماده سازی این نوشیدنی این است که مقداری آب را (به اندازه یک لیوان) گرم کنید. حالا تمام کاری که باید انجام دهید این است که بقیه مواد را به آب اضافه کنید. می توانید با افزودن سرکه سیب به آب گرم شروع کنید.

سپس زنجبیل، دارچین و فلفل را در آب گرم حل کنید. بعد از آن آبلیمو و عسل را به این محلول اضافه کنید. تمام این مواد را هم بزنید. اکنون نوشیدنی شما آماده است. این نوشیدنی را می توانید با هر دمایی بنوشید.

توصیه می شود سه بار در روز و 20 دقیقه قبل از هر وعده غذایی به مدت 2 هفته این نوشیدنی را بنوشید. اگر به دنبال راهی برای پاکسازی بدن و بهبود انرژی هستید، یک بار در روز و قبل از صبحانه یا نهار این نوشیدنی را بنوشید.


منبع : draxe.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha