رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.

بارش پراکنده باران در استان مازندران/ محدودیت‌های جاده‌ای در تعطیلات آخر هفته

سلامت نیوز:رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی  به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز هم‌اکنون در استان مازندران (محور کناره) بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی با اشاره به بار ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی اضافه کرد: همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره) ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورناجا محدودیت‌های ترافیکی محورهای کشور تا روز شنبه (۶ مردادماه) را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی ساعت 6 روز شنبه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

-محور کرج-چالوس:

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

ب-تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه الی ساعت 01:00 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه الی ساعت 01:00 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

-محور هراز:

الف-تردد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

ب- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ‌های 4 و 5 مرداد 97، از محور هراز ممنوع است.

به گفته وی سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha