پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

کارآگاهان پلیس جنایی همزمان با کشف اجساد زوج جوان داخل یک خودرو تحقیقات خود را برای رمز گشایی از این پرونده آغاز کردند.

سلامت نیوز:کارآگاهان پلیس جنایی همزمان با کشف اجساد زوج جوان داخل یک خودرو تحقیقات خود را برای رمز گشایی از این پرونده آغاز کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، ساعت 6:30 دقیقه عصر سه‌شنبه گذشته مأموران کلانتری 163 فرجام هنگام گشت در مقابل ورودی باغ پرندگان لویزان با خودروی زانتیا سفید رنگی مواجه شدند. با توجه به مشکوک بودن ماجرا و از آنجایی که سرنشینان خودرو هیچ حرکتی نداشتند، مأموران در خودرو را باز کرده و با جسد زن 35 ساله و مرد 37 ساله ای مواجه شدند.
هر دوی آنها با شلیک گلوله به سر جان باخته بودند. بلافاصله این ماجرا به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. با حضور بازپرس جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم در محل ضمن بازرسی از خودرو، زیر برف پاک کن ماشین به دستنوشته‌ای برخوردند. مضمون دستنوشته به این صورت بود: به‌خاطر دخالت‌های مادرزنم این کار را انجام دادم. در قسمت دیگری از دستنوشته خطاب به مادرزنش نوشته بود: تو نمی‌تونی عشقم را از من بگیری.
دیدارمان به قیامت. و درنهایت دو شماره تماس پای دستنوشته بود که در تحقیقات بعدی مشخص شد شماره‌ها متعلق به برادران زن و مرد جوان است.از دستنوشته‌ها این‌طور به نظر می‌رسید که مرد جوان آن را نوشته است. در ادامه بررسی‌ها با توجه به وضعیت جسد زن جوان این احتمال قوت گرفت که وی از سوی شوهرش غافلگیر و با شلیک گلوله کشته شده است.
بعد از آن نیز مرد جوان دست به خودکشی زده و به زندگی‌اش پایان داده است.
در گام بعدی مأموران به استعلام شماره پلاک خودرو زانتیا پرداخته و صاحب خودرو که برادر راننده جوان بود؛ شناسایی شد. مرد جوان در تحقیقات گفت: برادرم امروز ماشینم را برای چند ساعتی قرض گرفت. دیگر خبری از او نداشتم.

با دستور بازپرس ویژه قتل، تحقیقات از خانواده این زوج جوان برای روشن شدن ابهامات پرونده آغاز شد.
سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha