یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

یک عضو فراکسیون زنان مجلس بر لزوم بررسی هر چه سریع‌تر لایحه منع خشونت علیه زنان از سوی قوه قضائیه و ارائه آن به مجلس تاکید کرد.

لایحه منع خشونت علیه‌زنان بررسی شود

سلامت نیوز:یک عضو فراکسیون زنان مجلس بر لزوم بررسی هر چه سریع‌تر لایحه منع خشونت علیه زنان از سوی قوه قضائیه و ارائه آن به مجلس تاکید کرد.

 
 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،سیده فاطمه حسینی اظهار کرد: با توجه به انتشار اخباری حاکی از افزایش خشونت علیه زنان و بررسی لایحه منع خشونت علیه زنان در دولت لازم است هر چه سریع‌تر روند قانونی آن طی شده تا مجلس بتواند به آن رسیدگی کند.

  

این عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: در حال حاضر دولت لایحه را به قوه قضائیه ارسال کرده و قوه قضائیه در حال بررسی آن است، مجلس منتظر است که هر چه سریع‌تر این لایحه ارسال شود. 

نماینده مردم تهران در پایان گفت: در این لایحه برخوردها و مجازات‌هایی در مواردی همچون اسیدپاشی و تجاوز در نظر گرفته شده است که قطعا با ارسال هر چه سریع‌تر، مجلس وارد بررسی آن می‌شود. لایحه منع خشونت علیه زنان لایحه‌ای برای تامین امنیت جانی زنان در ایران است. این لایحه شامل سه بخش بازدارندگی، حفاظتی و حمایتی است که مدت‌ها در مجلس بلاتکلیف مانده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha