یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 249723

مدیرعامل شرکت واحد تهران با بیان اینکه مجموع عمر ناوگان حمل و نقل استان تهران ۱۱ سال است گفت: عمر ناوگان حمل و نقل پایتخت ۳ سال بیشتر از متوسط عمر اتوبوس‌ها است.

۴۱۵۳ اتوبوس فرسوده در تهران وجود دارد

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت واحد تهران با بیان اینکه مجموع عمر ناوگان حمل و نقل استان تهران ۱۱ سال است گفت: عمر ناوگان حمل و نقل پایتخت ۳ سال بیشتر از متوسط عمر اتوبوس‌ها است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، پیمان سنندجی امروز در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران با اشاره به تعداد اتوبوس‌های سی ان جی اظهار داشت: ۴۵۰۳ اتوبوس سی ان جی در تهران وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار دستگاه اتوبوس دیزلی و ۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در ناوگان بی آر تی هستند.

وی بیان کرد: ۱۲ جایگاه سوخت اتوبوس طبق توافق در تهران فعال است که ۵ جایگاه به دلیل ضرورت استانداردسازی در حال تغییر وضعیت هستند.

مدیرعامل شرکت واحد تهران سپس با اشاره به عمر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان افزود: ۶۲۰۰ دستگاه اتوبوس در تهران وجود دارد که از این تعداد ۳۱۳۰ دستگاه عمر ۱۱ تا ۱۵ سال، ۷۶۸ دستگاه عمر ۱۰ سال، ۲۵۵ دستگاه اتوبوس عمر ۹ ساله، ۳۶۴ دستگاه ۸ ساله و ۲۵ دستگاه اتوبوس با عمر یک ساله در تهران فعال هستند.

سنندجی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع عمر ناوگان حمل و نقل استان تهران ۱۱ سال است که ۳ سال بیشتر از متوسط عمر اتوبوس‌ها است که این امر نیاز به اتوبوس‌های جدید را دوچندان می‌سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha