مدیر کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام راهکارهای در نظر گرفته شده برای کنترل هزینه‌ها در سال جاری، در عین حال فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران را تشریح کرد.

حذف دفترچه بیمه سلامت دربیمارستان‌های تهران

سلامت نیوز:مدیر کل بیمه سلامت استان تهران ضمن اعلام راهکارهای در نظر گرفته شده برای کنترل هزینه‌ها در سال جاری، در عین حال فرآیند حذف دفترچه بیمه سلامت در بیمارستان‌های تهران را تشریح کرد.

 
 

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،کوروش فرزین درباره راهکارهای پیش روی این سازمان برای کنترل هزینه‌ها در سال‌جاری گفت: وقتی بودجه محدودیت داشته باشد، یا باید خدمتی از بسته خارج شود یا فرانشیز آن افزایش پیدا کند، اما در حال حاضر هیچ سیاستی مبنی بر خروج خدمتی از بسته یا افزایش فرانشیز آنها در سیستم دولتی، بیمه سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در دستور کار نیست؛ چرا که معتقدیم در مرحله نخست باید مدیریت منابع داشته باشیم که بتوانیم هزینه‌ها را کنترل کنیم تا به این ترتیب مردم دچار سختی نشوند و خدمات‌شان کاهش پیدا نکند.

 

او ادامه داد: از سوی دیگر هم تدوین بسته خدمات پایه جزو وظایف سازمان بیمه سلامت نیست. تصمیم درباره بزرگ شدن یا محدود شدن بسته خدمتی، خارج از تعهدات سازمان‌های بیمه‌گر است و شورای عالی بیمه و وزارت بهداشت به عنوان پیشنهاد دهنده در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha