چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

آتش‌سوزی ساختمان اداری 10 طبقه در خیابان نلسون ماندلای تهران با تلاش آتش‌نشانان و امدادگران پس از دو ساعت مهار شد. به گزارش اورژانس تهران ، این حادثه در ساعت 9 و 40 دقیقه صبح دیروز از طبقات بالایی ساختمان شرکت نفت و انرژی قشم در بلوار صبا شروع شد.

سلامت نیوز:آتش‌سوزی ساختمان اداری 10 طبقه در خیابان نلسون ماندلای تهران با تلاش آتش‌نشانان و امدادگران پس از دو ساعت مهار شد.
به گزارش اورژانس تهران ، این حادثه در ساعت 9 و 40 دقیقه صبح دیروز از طبقات بالایی ساختمان شرکت نفت و انرژی قشم در بلوار صبا شروع شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، آتش‌سوزی به امدادگران آتش‌نشانی و اورژانس بلافاصله نیروهای امدادی و خودروهای پشتیبانی با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.


بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد که آتش‌سوزی طبقات نهم و دهم ساختمان را گرفته است. آتش‌نشانان در نخستین گام چند نفری را که لب پنجره‌ها و پشت بام پناه گرفته بودند با استفاده از نردبان و تجهیزات ایمنی به پایین منتقل کردند و نجات دادند. عملیات اطفای حریق تا ساعت یازده و نیم صبح مهار شد.دکتر پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: برای امدادرسانی 6 دستگاه آمبولانس و 4 موتورلانس و سه خودروی فرماندهی در محل استقرار یافتند. براساس آخرین آمارها ۲۵ نفر در این حادثه مصدوم شدند که ۲۰ نفر به‌صورت سرپایی در محل درمان شده و 5 نفر به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha