قائم مقام مرکز آموزشی علمی کاربردی کهریزک با اشاره به اینکه در تامین داروی سالمندان و بیماران خاص در آسایشگاه با مشکل مواجه هستیم، گفت: وزارت بهداشت، کهریزک را به عنوان مرکز درمانی نمی پذیرد

مشکل تامین داروی سالمندان و بیماران خاص در کهریزک

سلامت نیوز:قائم مقام مرکز آموزشی علمی کاربردی کهریزک با اشاره به اینکه در تامین داروی سالمندان و بیماران خاص در آسایشگاه با مشکل مواجه هستیم، گفت: وزارت بهداشت، کهریزک را به عنوان مرکز درمانی نمی پذیرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، فریبرز بختیاری در نشست خبری که در آسایشگاه کهریزک برگزار شد بیان کرد: در مورد تامین داروی سالمندان و معلولان نگهداری شده در کهریزک با مشکل مواجه هستیم و بیش از ۳ هزار قلم دارو در آسایشگاه مصرف می شود.

وی گفت: امیدواریم دستگاه های متولی مانند وزارت بهداشت در خصوص تامین دارو با ما تعامل بیشتری داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته سه میلیارد تومان در بخش دارو هزینه شده است، اظهارداشت: در خصوص تامین داروی بیماران خاص نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

قائم مقام مرکز آموزشی علمی کاربردی کهریزک با تاکید بر اینکه کهریزک را به عنوان مرکز درمانی قبول نمی کنند، گفت: همین موضوع باعث می شود که وزارت بهداشت در توزیع دارو کهریزک را در نظر نگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار سالمند در کشور داریم، به همین دلیل در راستای ایجاد مرکز علمی کاربردی کهریزک اقدام کرده ایم تا در این مرکز بتوانیم نیروهای کارآمد و دوره دیده تربیت کنیم.

بختیاری اظهارداشت: تاکنون در یک دوره نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کرده ایم و در مهرماه سال ۹۷ نیز دوره دوم پذیرش می شود.

قائم مقام مرکز آموزشی علمی کاربردی کهریزک تاکید کرد: قرار است مرکز مراقبتی استان تهران را نیز با استفاده از نیروهای متخصص و آموزش دیده پوشش دهیم تا این افراد با استفاده از آموزش های عملی که در اینجا می بینند بتوانند در راستای ارائه خدمات بهتر به سالمندان و مراقبت از آنها در منزل اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha