مطالبات ناجیان غریق از سال ۹۵ پرداخت نشده است/ضرورت حمایت بیشتر از ناجیان غریق برای کاهش آمار غرق شدگان

مطالبات ناجیان غریق از سال ۹۵ پرداخت نشده است

سلامت نیوز:عضو کمیسیون عمران مجلس، از بدعهدی دولت در پرداخت مطالبات ناجیان غریق انتقاد کرد و گفت: با توجه به آمار بالای غرق شدگان در دریا در طول سال دولت باید دست از گفتار درمانی برای رفع مطالبات ناجیان بردارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخانه ملت،حسن خسته‌بند با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه پرداخت مطالبات نجات عریق ها، گفت: مطالبات معوق این اقشار مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی مشکلات نجات غریق ها در کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولانی از وزارت کشور، افزود: متاسفانه مطالبات ناجیان غریق در سال های 95 بسیار ناچیز پرداخت شده و  96 حتی یک ریال نیز هنوز پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه آمار بالای غرق شدگان در دریا بر ضرورت حمایت بیشتر از ناجیان غریق تاکید دارد، تصریح کرد: متاسفانه بیش از 150 نفر سالانه در دریای خزر غرق می شوند از این رو لازم است با پرداخت به موقع مطالبات ناجیان جلوی رشد روزافزون این آمار را بگیریم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه  ادامه بدعهدی دولت در پرداخت مطالبات ناجیان غریق به سال 97 نیز کشیده شده است، گفت: بیش از 90 درصد افرادی که در طول سال در دریای خزر غرق می شوند برای استان های شمالی کشور نبوده و به عنوان توریست به این استان ها سفر می کنند از این رو برای جلوگیری از بروز مشکل برای صنعت گردشگری نیز باید توجه بیشتری به ناجیان صورت بگیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت در پرداخت مطالبات ناجیان غریق باید دست از گفتاردرمانی بردارد، افزود: تعلل در پرداخت این نوع مطالبات به تغییر شغل این افراد و در نتیجه افزایش آمار عرق شده ها در سال می انجامد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha