دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 251564

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به منظور ارتقای کیفیت سطح خدمات قابل ارائه در بیمه تکمیلی درمان به بازنشستگان و موظفین، خسارت های درمانی بازنشستگان به حقوق آنها واریز می شود.

خسارت های درمانی بازنشستگان واریز می شود

سلامت نیوز: معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به منظور ارتقای کیفیت سطح خدمات قابل ارائه در بیمه تکمیلی درمان به بازنشستگان و موظفین، خسارت های درمانی بازنشستگان به حقوق آنها واریز می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، امین پورذاکری اظهار داشت: با راه اندازی این سرویس هزینه های درمانی بیمه شدگان بیمه تکمیلی درمان، که از مراکز خارج از قرارداد استفاده می کردند به صورت الکترونیکی به حساب حقوقی آنان واریز خواهد شد.


به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری،وی افزود: در راستای سیاست های کلان صندوق بازنشستگی کشوری، ارائه خدمات به بازنشستگان و مشترکین صندوق با استفاده از سرویس های برخط در راس امور قرار گرفته است که این بار نیز با تلاش همکاران اداره کل امور مالی صندوق و تعامل با بانک صادرات و با هدف تسهیل ارائه خدمات و کاهش سفرهای درون و برون شهری، پرداخت خسارت درمان مراکز خارج از قرارداد بیمه تکمیلی از روز گذشته 28 مردادماه به صورت الکترونیکی و با حذف مراحل اضافه صورت می گیرد.


این مسئول سازمان بازنشستگی کشوری اظهار داشت: این خدمات پیش از این در یک فرآیند زمان بر و پیچیده و با صدور حواله صورت می گرفت و لزوم وصول آن مراجعه شخص ذینفع به شعب بانک صادرات بودو
پورذاکری اضافه کرد: با راه اندازی این خدمت یکی از مهمترین مطالبات مخاطبان صندوق در سال های اخیر محقق شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha