به گفته عضو شورای شهر؛ از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده و تعداد ۱۹ پروانه از حیث افزایش سطح اشغال و یا تعداد طبقات با ضوابط و مقررات مغایر بوده‌اند و یک مورد نیز در خصوص نحوه پرداخت عوارض تخلف صورت گرفته است.

۱۹ مورد از پروانه‌های صادره برای ساخت باغ‌ها در یک سال اخیر خلاف ضوابط بوده‌ است

سلامت نیوز:به گفته عضو شورای شهر؛ از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده و تعداد ۱۹ پروانه از حیث افزایش سطح اشغال و یا تعداد طبقات با ضوابط و مقررات مغایر بوده‌اند و یک مورد نیز در خصوص نحوه پرداخت عوارض تخلف صورت گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، افشین حبیب‌زاده در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: باتوجه به اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط حوزه معاونت نظارت شورای اسلامی در خصوص پروانه‌های صادره طبق ضوابط باغات از تاریخ ۱ / ۶ / ۹۶ الی ۱ /۵/ ۹۷، مشخص شد از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده و تعداد ۱۹ پروانه از حیث افزایش سطح اشغال و یا تعداد طبقات با ضوابط و مقررات مغایر بوده‌اند و یک مورد نیز در خصوص نحوه پرداخت عوارض تخلف صورت گرفته است.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این رو موضوع را به عنوان تذکر به شهردار تهران جهت بررسی و اعلام نتیجه به شورا اسلامی شهر تهران تقدیم می‌کنم. ضمنا مستندات و گزارش مربوط قبلا طی نامه‌ای در ۱۰ مرداد ماه به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران جهت بررسی و اعلام نتیجه ارسال شده که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    به نظرمن اعضای محترم شورا پروانه های صادر شده درسالهای گذشته را نبز بایستی ابطال کند تا فضای سبز اطراف تهران بیش ازاین تخریب نگردد
  • رضا ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    به نظرمن اعضای محترم شورا پروانه های صادر شده درسالهای گذشته را نبز بایستی ابطال کند تا فضای سبز اطراف تهران بیش ازاین تخریب نگردد