سلامت نیوز : دبیر علمی بیست و دومین كنگره فیزیوتراپی ایران گفت: دكترای حرفه‌ای فیزیوتراپی و تصویب طرح پذیرش دانشجو در این مقطع از نیازهای كشور محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، محمد جعفر شاطرزاده افزود: ‌بحث دكترای حرفه‌ای فیزیوتراپی و تصویب طرح پذیرش دانشجو در این مقطع در ایران و ارتباط آن با سلامت جامعه، موضوعی است كه به درخواست مجموعه علمی و حرفه‌ای فیزیوتراپی و در راستای هم‌صدایی و رساندن پیام جامعه فیزیوتراپی به مجموعه سیاستگذاران و تصمیم‌گیران حوزه سلامت مطرح شده است.

وی افزود: این موضوع در كنار بررسی و معرفی آخرین دستاوردهای علمی در رشته فیزیوتراپی و مرتبط با درمان مجموعه بیماران نیازمند به خدمات درمانی و همچنین تبادل نظر علمی پیرامون نقش فیزیوتراپی در درمان ضایعات عصبی - عضلانی، ضایعات اسكلتی - عضلانی، بیماری‌های قلبی - تنفسی، درمان‌های دستی و همچنین آموزش بالینی مبتنی بر شواهد، در جریان بیست و دومین كنگره فیزیوتراپی ایران از 13 تا 15 اردیبهشت ماه سال 1390 مطرح خواهد شد.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه كنگره را 20 اسفند عنوان كرد و افزود: با راه‌اندازی سایت اختصاصی بیست و دومین كنگره فیزیوتراپی ایران به آدرس اینترنتی http://congrees.iran-pta.ir همه مراحل ثبت نام، پذیرش مقالات و اعلام برنامه‌های كنگره برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

استادیار دانشگاه علوم پزشكی اهواز از برگزاری همزمان نمایشگاه تجهیزات فیزیوتراپی و معرفی و ارائه آخرین تجهیزات و فناوری‌های تكنولوژی در زمینه‌های آموزشی، درمان و تحقیق كه توسط شركت‌های داخلی و خارجی برپا می‌باشد به عنوان دیگر برنامه‌های این كنگره یاد كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha