یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 252483

برای حل این مشکل و رفع اختلال نعوظ و داشتن نعوظی عالی و طولانی نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید به نتیجه برسید.

نعوظ طولانی در مردان با 7 روش موثر

سلامت نیوز:  برای حل این مشکل و رفع اختلال نعوظ و داشتن نعوظی عالی و طولانی نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید به نتیجه برسید.

به گزارش سلامت نیوز، مشکلات جنسی این روزها باعث نگرانی بسیاری از افراد به خصوص آقایان شده است. مردان مسئولیت و استرس بیشتری دارند ضمن این که پرخوری و ورزش نکردن باعث می شود برخی توانایی های جسمی آن ها به خطر بیوفتد که خود منجر به احساس ناامنی و استرس بیشتر و کاهش اعتماد به نفسشان خواهد شد. در این بین اعتماد به نفس جنسی مردان هم ممکن است به خطر بیوفتد.

برای حل این مشکل و رفع اختلال نعوظ و داشتن نعوظی عالی و طولانی نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید به نتیجه برسید :

عمیق نفس کشیدن در زمان رابطه جنسی باعث طولانی تر شدن نعوظ می شود

مسلما همه شما در حال نفس کشیدن هستید ولی چه نوع تنفسی به درد شما می خورد؟ تنفس ریتمیک و آرام. نفس کشیدن آرام از طریق بینی اغلب باعث انزال زودرس می شود.


درمان اختلال نعوظ با تقویت عضلات کف لگن

عضلات کف لگن مسئول انزال هستند شما می تواند با انجام تمرینات کگل این عضلات را تقویت کنید تا روی ارگاسم خود کنترل داشته باشید.


خودارضایی سریع باعث زودانزالی می شود

اگر خودارضایی می کنید و این کارتان کمتر از 10 تا 15 دقیقه طول می کشد بهتر است کنارش بگذارید چون انزال سریع جلوی نعوظ عالی و طولانی را در شما می گیرد.


برای درمان زودانزالی تماشای فیلم های غیر اخلاقی را کنار بگذارید

مردان معمولا بیشتر به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند و احتمال خودارضایی در زمان تماشای این فیلم ها معمولا وجود دارد که خود این امر سبب زودانزالی در مردان خواهد شد.


برای نعوظ طولانی تغذیه بسیار مهم است

مصرف خوراکی هایی که سرتونین بالایی دارند می تواند بهکاهش نگرانی شما کمک کند. خوراکی هایی از قبیل موز، حبوباتی مثل نخود و عدس، برنج قهوه ای، سبزیجات حاوی نشاسته مانند سیب زمینی شیرین، ماهی، آجیل و شکلات تلخ می تواند به حفظ نعوظ شما کمک کند.


ورزش منظم

با ورزش منظم می توانید به طور طبیعی سروتونین بدنتان را افزایش دهید.


افزایش اعتماد به نفس

همه این تلاش ها بدون اعتماد به نفس نتیجه ای نخواهد داشت. و البته هر چه موفقیت شما برای نعوظ طولانی تر بیشتر شود اعتماد به نفستان هم بالاتر خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha