رئیس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم سامان دهی پسماند در پایتخت تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد.

نقش مافیای زباله در ماجرای بریدن گوش کودک زباله گرد

سلامت نیوز:رئیس کمیته‌ اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم سامان دهی پسماند در پایتخت تأکید کرد و گفت: تا زمانی که مافیای زباله وجود دارد نمی‌توان حواشی را بر طرف کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ، الهام فخاری صبح دیروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر بریده شدن گوش کودک زباله‌گرد، گفت‌: چندین بار درباره حوزه پسماند و نحوه جمع‌آوری آن تذکر دادم و حتی به من هم تذکر داده شد که این حوزه خطرناک است و ممکن است برای ما مشکلی پیش بیاید.فخاری ‌افزود: مافیا و باندهای جمع‌آوری زباله کودکان را پنهان می‌کنند و ما مجبور هستیم در جمع‌آوری زباله تغییر رویه دهیم و نباید این وضعیت ادامه‌ داشته باشد.

شهردار تهران در کشاکش 2 ماجرای دردناک
انتشار کلیپ بریدن گوش پسرک زباله گرد در منطقه 3 و خودسوزی مردی روبه روی شهرداری تهران، شهردار این شهر را درگیر کرد. طی روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک کودک زباله‌گرد مدعی است افرادی با پوشش و لباس مأمور شهرداری با تیغ اصلاح گوش وی را بریده‌اند. این اتفاق باعث شد روز گذشته کلیپ مذکور در شورای شهر به نمایش در بیاید و اعضای شورا هم به آن واکنش نشان دهند.
فخاری عضو شورای شهر  دراین باره از سوال از شهردار تهران به دلیل رخ دادن این ماجرای تلخ خبر داد. هاشمی رئیس شورای شهر نیز در جمع خبرنگاران گفت:شخصا به این موضوع ورود کردم، اما هنوز درباره اتفاق افتادن این حادثه قطعیت برایم حاصل نشده است. 
خودسوزی مردی مقابل شهرداری تهران
در خبری دیگر نیز صبح دیروز مردی در مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرد. این مرد در حالی که دو فرزند و همکارش نیز همراه وی بودند، خودش را جلوی شهرداری تهران به آتش کشید و البته با حضور عوامل اورژانس در محل، به بیمارستان منتقل شد.
گفتنی است این برخورد قهر آمیز با یک کودک کار باعث شد اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور  در نامه ای خطاب به شهرداری تهران، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی، از آن ها بخواهد با فوریت و جدیت مجرم را شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی کنند که شهردار تهران درباره هر دو حادثه دستور بررسی سریع را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha