چندی قبل زن جوانی به پلیس فتای یزد مراجعه و از مرد ناشناسی که در فضای مجازی برای وی مزاحمت ایجاد کرده بود شکایت کرد. وی گفت: مدتی است مردی ناشناس برایم پیام می‌فرستد و اطلاعات زیادی درباره من و زندگی مشترکم دارد.

شوهر، پسرخاله اش را وادار به ارتباط با همسرش کرد

سلامت نیوز:چندی قبل زن جوانی به پلیس فتای یزد مراجعه و از مرد ناشناسی که در فضای مجازی برای وی مزاحمت ایجاد کرده بود شکایت کرد. وی گفت: مدتی است مردی ناشناس برایم پیام می‌فرستد و اطلاعات زیادی درباره من و زندگی مشترکم دارد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: وی افزود: از آنجا که برایم عجیب بود سعی کردم با او ارتباط بگیرم تا متوجه شوم کیست و این همه اطلاعات را از کجا آورده است. اما نتوانستم او را شناسایی کنم ضمن اینکه اصرار زیادی دارد تا مرا بیرون از شهر ملاقات کند.

سرهنگ «مرتضی ابوطالبی» رئیس پلیس فتای یزد در تشریح این خبر گفت: پس از شکایت این زن جوان و در بررسی اظهارات وی مشخص شد، با توجه به اختلافات خانوادگی که او با همسرش داشت و در آستانه متارکه قرار داشتند این فرضیه که توطئه‌ای در کار باشد قوت گرفت.

به دنبال بررسی پرونده، متهم شناسایی و توسط کارشناسان پلیس فتای استان احضار شد، وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به ایجاد مزاحمت برای زن جوان خود را پسر خاله همسر این زن معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه پسر خاله‌ام درحال متارکه از همسرش بود می‌خواست علیه او مدارکی جمع کند تا در دادگاه ثابت کند وی زنی خیانتکار است به همین خاطر به من پیشنهاد داد با او ارتباط تلگرامی برقرار کنم و او را برای ملاقات به خارج از شهر بکشانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha