صندوق توسعه ملی در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار به کارآفرینانی که دارای طرح توجیهی هستند، سقف تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ساله ارایه می دهد.

پرداخت وام ۲۰ میلیونی طولانی مدت برای زنان خانوار

سلامت نیوز: صندوق توسعه ملی در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار به کارآفرینانی که دارای طرح توجیهی هستند، سقف تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۵ ساله ارایه می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد شیخ حسینی با تاکید بر اینکه به طور قطع وزارت کار حامی زنان سرپرست خانوار خواهد بود، گفت: از مسئولان درخواست می کنم در زمینه های مختلف از نیاز تولیدکنندگان و کارآفرینان مطلع شوند؛ چراکه می توانند در جهت حل آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان و دستگاه های اجراکننده متولی می توانند، در حوزه تسهیلات بانکی و حمایت های دولتی دلگرمی خوبی برای تولیدکنندگان و تولیدات آنها باشند.


وی افزود: بانک یک رسالت اجتماعی داریم و این در حالی است که تولیدکنندگان توانسته اند از تسهیلات ارزان قیمت ما در حوزه اشتغال پایدار روستایی و فراگیر استفاده کنند.

شیخ حسینی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی در حوزه اعتبارت برای اشتغال فراگیر و روستایی در کنار تولیدکنندگان است، گفت: ما در کنار کارآفرینانی که در حوزه زنان سرپرست خانوار به خصوص در حوزه مشاغل خانگی طرح ها و پروژه های توجیهی دارند، هستیم.

وی با بیان اینکه این بانک در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات قرض الحسنه خوبی ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات به اعضای هر نفر ۲۰ میلیون تومان به صورت بازپرداخت ۵ ساله است که می توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • B ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    با سلام بنده سرپرست خانوار هستم و هیچ حمایتی از جایی شب عید دریافت نکردم چرا فقط نظریه و حرفهای کاغذی زده میشه ما به حمایت نیاز داریم نه حرف