شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی کردیم با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان می‌توانیم ۲۵ نوبت شیر بین دانش‌آموزان توزیع کنیم.

توزیع ۲۵ نوبت شیر در مدارس

سلامت نیوز:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: بررسی کردیم با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان می‌توانیم ۲۵ نوبت شیر بین دانش‌آموزان توزیع کنیم.

به گزارش سلامت نیوز ، علی الهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت پیگیری توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: شیر در قانون بودجه ردیف دارد و به ما ابلاغ هم شده است اما تخصیص نگرفتیم و تا زمانی که تخصیص نگیریم، قادر به عقد قرارداد با شرکت‌های لبنی نیستیم. وی ادامه داد: تمام زمینه‌چینی‌ها را کرده‌ایم و هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم و به محض اینکه تخصیص را دریافت کنیم، می‌توانیم سریعا به استان‌ها ابلاغ کرده و کار را شروع ‌کنیم.

الهیار ترکمن درخصوص اعتبار درنظر گرفته شده برای شیر مدارس گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان به اندازه سال گذشته است اما قدرت خرید کمتر است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: ممکن است اولویت‌گذاری برای توزیع شیر داشته باشیم و مدارس ابتدایی و مناطق محروم در اولویت باشد که البته هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha