عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه هزینه‌های بیمارستان‌های خصوصی با درآمد بسیاری از مردم همخوانی ندارد،گفت: تعیین درآمد مردم برمبنای خط فقر جامعه الزامی است.

هزینه‌های بیمارستان‌های خصوصی بادرآمد مردم همخوانی ندارد

سلامت نیوز:عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه هزینه‌های بیمارستان‌های خصوصی با درآمد بسیاری از مردم همخوانی ندارد،گفت: تعیین درآمد مردم برمبنای خط فقر جامعه الزامی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، احمد همتی  درباره خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان‌های دولتی،گفت: یکی ازاهداف طرح تحول سلامت، جلوگیری از استفاده بی رویه از امکانات بیمارستان‌ها از قبیل جراحی‌ها،پاراکلینیک،آزمایشات متنوع، تصویربرادری و دارو بویژه دربخش دولتی است اما متاسفانه عدم اجرایی بخش عمده ای از طرح تحول سلامت موجب شده است که از امکانات بیمارستان‌ها بی‌رویه استفاده شود . 

 نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توسعه اقداماتی از قبیل بهره بردن از پزشک خانواده درقالب   طرح تحول نظام  سلامت می‌توان خدمات رسانی به بیماران را افزایش داد.

 وی ادامه داد: برای ارتقاخدمات کیفی بیمارستان‌ها می‌بایست درآمدهای هزینه‌ای در قالب طرح توسعه سلامت را به سمت  بهینه سازی بیمارستانهاحرکت دهیم و این امر شامل توسعه تجهیزات پزشکی،افزایش پرسنل  است تا بتوان  بامدیریت مصرف در حیطه پزشکی به نقطه تعادل رسید تا دسترسی به امکانات بیمارستان‌های دولتی برای بیماران ساده ترباشد.

عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه هزینه‌های بیمارستان‌های خصوصی با درآمد بسیاری از مردم همخوانی ندارد یادآورشد: مطابق خط فقر  کشور باید درآمدها درکشور تعیین شود تا بسیاری  از  افراد نیز  بتوانند از  امکانات بخش خصوصی در  حوزه درمان بهره ببرند ودر این راستا نقش  بیمه‌ها نیز می‌تواند،بسیار تاثیرگذار باشد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha