اوایل تیر ماه سال جاری برای شروع طرح در بیمارستان شهید فهمیده از بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه ایران ثبت نام کردم، تا اواسط مرداد ماه با بنده تماس گرفتند تا برای انجام اقدامات تکمیلیِ ثبت نام به بیمارستان مذکور مراجعه نمایم. پس طی مراحل ثبت نام تا کنون هیچ پاسخی از بیمارستان شهید فهمیده دریافت ننموده و همچنان در بلاتکلیفی هستم.

به وضعیت نابسامان طرح نیروی انسانی پرستاری رسیدگی شود

سلامت نیوز: اوایل تیر ماه سال جاری برای شروع طرح در بیمارستان شهید فهمیده از بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه ایران ثبت نام کردم، تا اواسط مرداد ماه با بنده تماس گرفتند تا برای انجام اقدامات تکمیلیِ ثبت نام به بیمارستان مذکور مراجعه نمایم. پس طی مراحل ثبت نام تا کنون هیچ پاسخی از بیمارستان شهید فهمیده دریافت ننموده و همچنان در بلاتکلیفی هستم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری آرمینه موحد فارغ التحصیل پرستاری از تهران با گلایه از وضعیت نابه سامان طرح نیروی انسانی پرستاری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از اواسط مرداد ماه به بنده اعلام شده که برای شروع طرح با بنده تماس گرفته خواهد شد اما با وجود گذشت نزدیک به دو ماه همچنان وضعیت بنده نا معلوم است.

وی ادامه داد: پیش از این در یک کلینیک مشغول به فعالیت بودم که پس از انجام ثبت نام نهایی برای شروع طرحم، ناچار به خاتمه همکاری با آن مرکز شدم ولی تا کنون هم به نتیجه خاصی نرسیده ام. این درحالی است که بیمارستان فهمیده طی این مدت تعدادی تعدیل نیرو هم داشته اما همچنان اقدام به جذب نیرو های طرحی نکرده است.

موحد در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع در رابطه با سایر هم دوره ای های من نیز صدق می کند و بعضا یک سال است که منتظر شروع طرح خود هستند. حتی برخی از فارغ التحصیلان که ماه گذشته برای ثبت نام اولیه قصد ورود به سایت را داشتند موفق به دسترسی به سایت مربوطه نشدند. بنابراین از مسئولین محترم معاونت پرستاری درخواست داریم تا به وضعیت نا به سامان طرح نیروی انسانی رسیدگی نموده و هرچه سریعتر به بلاتکلیفی فارغ التحصیلان خاتمه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha