رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری فروشندگان اصلی موادمخدر در بزرگراه‌های شمال پایتخت که در پوشش پیک موتوری فعالیت داشتند، خبرداد.

موادفروشی در پوشش پیک موتوری در تهران

سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری فروشندگان اصلی موادمخدر در بزرگراه‌های شمال پایتخت که در پوشش پیک موتوری فعالیت داشتند، خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ محمد بخشنده در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در بزرگراه همت تقاطع اتوبان‌های کردستان، مدرس و بزرگراه حکیم تقاطع اتوبان چمران و ... پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه سوم این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تشکیل پرونده تحقیقات گسترده پلیسی از سرگرفته شد، گفت: پس از چند روز کار اطلاعاتی مشخص شد متهم که با نام مستعار فعالیت می کند سرشبکه خرده فروشی مواد مخدر در اتوبان همت و برخی دیگر از اتوبان‌های شمالی تهران است و تحت پوشش پیک موتوری فعالیت می‌کند.

بخشنده با بیان اینکه با احراز صحت خبر، مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد، گفت: در ادامه دو تیم برای بازداشت متهم به محل اعزام شدند و به محض مشاهده متهم در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهم را تحت محاصره خود درآوردند.

وی با بیان اینکه متهم با دیدن این وضعیت برای فرار از دست قانون قصد داشت با یک قبضه چاقو به سمت ماموران حمله کند، گفت: اما این فرد که قبل از هر اقدامی بی نتیجه ماند و سرانجام هردو متهم دستگیر شدند.

به گفته وی در بازرسی به عمل آمد از متهمان ۱۵۹ گرم هروئین و ۴۱ گرم شیشه که برای فروش بسته‌بندی شده بودند به همراه یک قبضه چاقو و یک قمه کشف و ضبط شد.

وی در پایان با بیان اینکه با دستگیری این متهمان مهمترین و اصلی ترین خرده فروشان اتوبان‌ها و بزرگراه های پایتخت دستگیر شدند، گفت: متهمان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قضایی به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha