معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: اعتبارات لازم برای رفع مشکل تامین وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی معلولان و سالمندان در مراکز بهزیستی بزودی اختصاص پیدا میکند.

تخصیص اعتبارات لازم برای رفع بحران مراکز بهزیستی

سلامت نیوز:معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: اعتبارات لازم برای رفع مشکل تامین وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی معلولان و سالمندان در مراکز بهزیستی بزودی اختصاص پیدا میکند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،حسین نحوی نژاد با اشاره به پیگیری سازمان بهزیستی در خصوص تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه برای تامین وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی اظهار داشت: در این زمینه قرار است به زودی اعتبارات لازم در اختیار سازمان قرار گیرد.

وی گفت: در همین رابطه گزارشی از وضعیت مراکز نگهداری معلولان و سالمندان تهیه شده است و در اختیار مسئولان مربوطه قرار گرفته است.

نحوی نژاد همچنین به پیگیری‌ها سرپرست وزارت رفاه برای رفع مشکلات پیش آمده در مراکز نگهداری اشاره کرد و گفت: در این زمینه محسنی بندپی جلسات متعددی را با مسئولان مربوطه برگزار کرده و نتایج خوبی را در پی داشته است که به زودی اعلام می‌شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین به پرداخت یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان اشاره کرد و افزود: در همین زمینه یارانه مراکز بر اساس برنامه ریزی پرداخت می‌شود و در این زمینه ما طبق برنامه ریزی و دستورالعمل ها انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در شرایط اقتصادی واریز به موقه یارانه‌ها مراکز است که در همین رابطه اعتبارات لازم پیش بینی شده است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha