مادر پس از نوشیدن نوشیدنی مسموم و خوراندن آن به دو پسر خردسال به زندگی هر سه نفر پایان داد.

مادر پس از قتل 2 پسر خردسالش خودکشی کرد

سلامت نیوز: مادر پس از نوشیدن نوشیدنی مسموم و خوراندن آن به دو پسر خردسال به زندگی هر سه نفر پایان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده در تهرانپارس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت یک بامداد روز پنجشنبه مورخه 19 مهر ماه از طریق مرکز فوریتهای پلیسی خبر مرگ سه عضو یک خانواده به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل پایتخت اعلام شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل ، در بررسی محل وقوع جنایت  اطمینان پیدا کردند که خانمی حدوداً سی و پنج ساله به هویت مشخص با نوشیدن نوشیدنی مسموم و در ادامه خوراندن نوشیدنی به دو پسربچه  هشت و 10 ساله‌اش اقدام به خودکشی کرده و در دست نوشته‌ای صراحتاً عنوان کرده است که به واسطه افسردگی شدیدی که داشته اقدام به این کار کرده است.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر متوفی در زمان جنایت برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از بستگانش در شهرستان حضور داشته که در پی تماسهای تلفنی و عدم پاسخگویی همسرش به این تماسها، از برادرش درخواست کرده بود  تا برای بررسی موضوع به محل سکونت خانواده‌اش مراجعه کند که نهایتاً با ورود به منزل ، اجساد مادر و دو فرزندش در کنار یکدیگر و در حالت استراحت کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha