معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ارائه خدمات عادلانه با هزینه کم و قابل دسترس برای همه، استراتژی و اولویت اصلی وزارت بهداشت است.

ارائه خدمات عادلانه با هزینه کم، استراتژی وزارت بهداشت است

سلامت نیوز:معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ارائه خدمات عادلانه با هزینه کم و قابل دسترس برای همه، استراتژی  و اولویت اصلی وزارت بهداشت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا دکتر قاسم جان بابایی در جریان سفر یک‌روزه خود به استان کردستان گفت: در حال حاضر با وجود محدودیت‌های مالی و مشکلات ناشی از نوسانات نرخ ارز، اتفاقات خوبی در حوزه دارویی و نیز پرداخت معوقات در حال انجام است.

معاون درمان وزارت بهداشت  به همراه رییس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان،از بیمارستان کوثر سنندج بازدید کرد و روند ارائه خدمات درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

جان بابایی همچنین از بیمارستان توحید سنندج نیز بازدید و در حاشیه این بازدید اظهارکرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کوثر سنندج یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور است.

به گزارش وبدا، معاون درمان وزارت بهداشت درباره گفت: یکی از مشکلات عمده دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمبود نیروی متخصص و تجهیزات پزشکی است که با شناسایی این کمبودها در صدد جبران خواهیم بود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha