جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به آنچه که آن را کیفیت نامناسب غذای سلف سرویس عنوان کردند، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

اعتراض جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به کیفیت غذا

سلامت نیوز: جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به آنچه که آن را کیفیت نامناسب غذای سلف سرویس عنوان کردند، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش سلامت نیوز ، این تجمع امروز دوشنبه در داخل دانشگاه برگزار شد.

اختصاص ندادن یارانه به نرخ غذای روزهای پنجشنبه و فروش به دانشجویان با نرخ آزاد دیگر علت این تجمع بود.

دانشجویان در این تجمع آرام در حد فاصل دو سلف دانشگاه از خیابان ولیعصر تا حافظ نیز راهپیمایی کردند.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهایی چون «غذای بی کیفیت نمی خوایم» ، «دانشجوی با غیرت حمایت حمایت» اعتراض خود را اعلام کردند.

این دانشجویان پس از دریافت غذای خود از سلف، صفی از غذا درست کرده و سایر همکلاسی های خود را به این اقدام تشویق می کردند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه که خواست نامش محفوظ بماند به خبرنگار دانشگاه ایرنا گفت: از صبح امروز مقابل هر یک از درهای ورودی دانشگاه دست کم چهار نیروی انتظامی دانشگاه ایستاده و هویت دانشجویان را به همراه کارت های دانشجویی چک می کردند و اجازه ورود به افراد غیر دانشجویان دانشگاه نمی دادند.

این دانشجوی دانشگاه امیرکبیر افزود: از صبح امروز قرار براین بود که دانشجویان بعد از گرفتن غذای خود در اعتراض به کیفیت غذای دانشگاه و همچنین حذف غذای روزهای پنجشنبه اعتراض کنند.

وی یادآورشد: در هفته های گذشته دانشگاه از ارائه غذا در روزهای پنجشنبه به دانشجویان خودداری کرده و قیمت غذای این روز با سایر روزها متفاوت و گران تر است.

«غذای پنجشنبه حق مسلم ماست»، «پنجشنبه غذا نباشه، فردا همین بساطه» نیز از دیگر شعارهای دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

به گفته این دانشجوی حاضر در تجمع، هیچیک از مسئولان دانشگاه در این تجمع حاضر نشدند و نیروهای انتظامی نیز بین صف دانشجویان و میان جمعیت حضور پررنگی دارند.

قبل از پایان تجمع یکی از مسئولان این دانشگاه در جمع تجمع کنندگان حضور یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha