معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برنامه‌ریزی شهرداری در آستانه فصل سرما برای افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب خبر داد.

تمهیدات شهرداری تهران درفصل سرما برای کارتن‌خواب‌ها

سلامت نیوز:معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برنامه‌ریزی شهرداری در آستانه فصل سرما برای افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم ،ولی‌ا… شجاع پوریان همکاری و تعامل با سایر نهادهای مسئول از جمله بهزیستی، وزارت بهداشت، کمیته امداد، ناجا و سایر سازمان‌ها را یکی از اولویت‌های سازمان خدمات اجتماعی برشمرد و افزود: جلسات مستمری با بهزیستی به منظور ساماندهی افراد پذیرش شده در سامانسراها داشته‌ایم، همچنین با وزارت بهداشت هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا افراد نیازمند درمان و معالجه در فصل زمستان با تایید وزارت بهداشت بستری و درمان شوند، مراکز بهاران در مناطق مختلف بازسازی شده و گشت‌های شناسایی به صورت کامل نسبت به پیش بینی مراکز معین و تجهیز مراکز خدماتی اقدام کرده‌اند، از فرمانداری تهران خواسته‌ایم به عنوان متولی هماهنگی میان دستگاه‌ها، ستاد منسجمی را برای پیگیری وظایف هر بخش تشکیل دهد.

او ابراز امیدواری کرد و افزود: ما بستر لازم برای ارائه خدمات به شهروندان آسیب‌پذیر، بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌ها را فراهم کرده‌ایم، از شهروندان هم می‌خواهیم به کمک گشت‌های شناسایی ما بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha