دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 257026

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:«علت مرگ دو کودک اهوازی، مسمومیت بوده اما مسمومیت دارویی نبوده است. آزمایش‌هایی در اهواز و شیراز و تهران انجام شده که نشان می‌دهد مسمومیت غیردارویی سهوی اتفاق افتاده و در صورت مکتوب شدن مستندات، اعلام خواهیم کرد.»

پزشک دو کودک اهوازی بر اثر فشارها سکته کرد

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت گفت:«علت مرگ دو کودک اهوازی، مسمومیت بوده اما مسمومیت دارویی نبوده است. آزمایش‌هایی در اهواز و شیراز و تهران انجام شده که نشان می‌دهد مسمومیت غیردارویی سهوی اتفاق افتاده و در صورت مکتوب شدن مستندات، اعلام خواهیم کرد.»

به گزارش سلامت نیوز، حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری روز دوشنبه درباره درباره مرگ دو کودک اهوازی و تحقیقات وزارت بهداشت در این رابطه گفت:« در این اتفاق اسامی دو دارو برده شد که اولا این دو دارو در نسخه وجود نداشته و اصلا خریداری و مصرف نشده است. سپس صحبت از داروی تقلبی و داروی خارجی شد که پزشکی_قانونی این موضوع را بررسی کرد و هیچ مسمومیت دارویی و فوت به علت مصرف دارو وجود نداشته است.»

وی افزود:« سپس فشارها زیاد شد و پزشک متخصص کودکانی که این دو کودک را ویزیت کرده بود از فرط استرس در حال حاضر سکته مغزی شدید کرد که نصف بدنش فلج شد و الان در آی سی یو است.»

حریرچی تاکید کرد:« علت این موضوع مسمومیت بوده اما مسمومیت دارویی نبوده است. آزمایش‌هایی در اهواز و شیراز و تهران انجام شده که نشان می‌دهد مسمومیت غیردارویی سهوی اتفاق افتاده و در صورت مکتوب شدن مستندات، اعلام خواهیم کرد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha