چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

سال 2017، غم‌انگیزترین سال در دهه‌های اخیر بوده است. این را محققان می‌گویند. آن‌ها معتقدند که در گوشه‌گوشه جهان در این سال، درد، غم و اضطراب آدم‌ها بیشتر از گذشته بوده است.

سلامت نیوز: سال 2017، غم‌انگیزترین سال در دهه‌های اخیر بوده است. این را محققان می‌گویند. آن‌ها معتقدند که در گوشه‌گوشه جهان در این سال، درد، غم و اضطراب آدم‌ها بیشتر از گذشته بوده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، گزارش‌هایی که پژوهشگران به‌دست آورده‌اند، گویای این است که در سال2017، آدم‌های کشورهای مختلف، هیجانات منفی بیشتری را نسبت به سال‌های گذشته زندگی‌شان تجربه و ابراز کرده‌اند. آن‌ها نظرسنجی‌هایشان را در 147کشور جهان به انجام رساندند و دست آخر دریافتند که کشورهای مختلف، از این نظر اختلاف چندانی با یکدیگر ندارند و در هر گوشه از زمین، هیجانات منفی نسبت به زمان گذشته در همان منطقه، افزایش یافته است.


نظرسنجی گالوپ، کشورهای آمریکای لاتین را به‌عنوان شادترین کشورها در سال 2017، معرفی کرده و گفته که گواتمالایی‌ها، السالوادوری‌ها، کلمبیایی‌ها و پاراگوئه‌ای‌ها، برخلاف آمریکایی‌ها، حال و روز بهتری داشته‌اند.


همین نتایج کافی است تا پژوهشگران در خصوص از دست رفتن «خوشحالی» به رهبران جهان هشدار بدهند و بگویند که تا دیر نشده، باید برای شادی‌هایی که با سرعتی بیشتر از قبل، از دست می‌روند کاری کرد.


محققان می‌گویند، روند درگیرشدن آدم‌ها با هیجانات منفی، این روزها بیشتر از هر زمانی شدت گرفته و نه تنها رهبران جهان، که مردمی که نمی‌خواهند قطره‌های آخر شادمانی‌شان را از دست بدهند، باید برای رسیدن به روزهای بهتر، دست‌به‌دست هم بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha