تمامی داروهای مازادی كه در داروخانه های خانواده ها وجود دارد، مثل داروهای بی استفاده وتاریخ گذشته ،در هفته سلامت جمع آوری می شود

سلامت نیوز : تمامی داروهای مازادی كه در داروخانه های خانواده ها وجود دارد، مثل داروهای بی استفاده وتاریخ گذشته ،در هفته سلامت جمع آوری می شود .

به گزارش خبرنگار وب دا معاون اداره سلامت شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با رویكرد محله محوری، در مناطق 22 گانه تهران در هفته سلامت پایگاههای سلامت برگزار و به صورت ویژه در پارك لاله، منطقه 12، 8 و 5 برپا می شود.

مهندس امیری با اشاره به استفاده از توان مشاركت اجتماعی مردم در هفته سلامت گفت: از حضور 2 هزار سلامت یار استفاده می كنیم تا خدمات مناسبی را در این هفته به مردم عرضه كنیم. همچنین با برگزاری 20 عنوان برنامه در هفته سلامت شهرداری تهران سعی در افزایش آگاهی مردم و افزایش سطح سلامتی جامعه دارد.

وی ادامه داد: در هفته سلامت از تمامی فعالان سلامت در مناطق 22 گانه تقدیر شده و همچنین مركز آموزش رفتارهای كودكان برنامه های مختلفی در سرفصل كار خود در هفته سلامت دارد.

گفتنی است شعار امسال روز جهانی بهداشت ، مقاومت به داروهای میکروبی ، یک تهدید جهانی نامگذاری شده است و هفته سلامت 18 تا 24 فروردین ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha