رئیس نظام پرستاری اهر، از پرداخت نشدن مطالبات 10 ماهه پرستاران انتقاد کرد و گفت: تاخیر 10 ماهه در پرداخت معوقات باعث بی انگیزگی پرستاران در ارائه خدمات شده است .

مطالبات 10 ماهه پرستاران اهری/ مشکلات حرفه پرستاری

سلامت نیوز: رئیس نظام پرستاری اهر، از پرداخت نشدن مطالبات 10 ماهه پرستاران انتقاد کرد و گفت: تاخیر 10 ماهه در پرداخت معوقات باعث بی انگیزگی پرستاران در ارائه خدمات شده است .

به گزارش سلامت نیوز، حسین حسین زاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به مشکلات جامعه پرستاری گفت: این روزها بحث معوقات وصول نشده پرستاران، در دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور مطرح است و خبرهای بسیاری از نارضایتی پرستاران در این رابطه به گوش می رسد. این امر در اهر نیز وجود دارد و معوقات پرستاران قریب به 10 ماه است که پرداخت نشده است.

وی با بیان این که کمبود نیروی پرستاری در تمامی شهرها وجود دارد ، اظهار داشت: اهر نیز از این امر مستثنی نبوده اما خوشبختانه با جذب نیروهای طرحی این کمبود به نسبت تعدیل شد و اضافه کاری های اجباری و شیفت های متعدد و حجم کاری بیش از حد از دوش پرستاران برداشته شد.

رئیس نظام پرستاری اهر با اشاره به اجرای قانون ارتقا بهره وری تصریح کرد: قانون ارتقا بهره وری در اهر خوشبختانه به طور کامل اجرایی می شود و از این بابت پرستاران هیچ گونه نارضایتی ندارند.

وی افزود: علاوه بر این موارد ، در حال حاضر با کمبود امکانات و وسایل روبرو هستیم و نبود لوازم یکبار مصرف کار پرستاران بسیار سخت کرده است .

حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: برهیچ کس پوشیده نیست که جامعه بزرگ پرستاری کشور در حقیقت ستون فقرات نظام سلامت به شمار می آید و بایستی با توجه کردن به این قشر کلیدی و حل مشکلات و معضلات آنها در جهت ارتقاء روحیه و افزایش انگیزه شغلی پرستاران کشورمان قدم برداریم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha