مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: برنامه‌های فرهنگی در هر شهرستان موجب شده حداقل یک ماه برنامه‌ریزی‌های آن شهرستان به موضوعات فرهنگی اختصاص یابد .

نشاط اجتماعی شاخص مهمی درپیشرفت جامعه است

سلامت نیوز:مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: برنامه‌های فرهنگی در هر شهرستان موجب شده حداقل یک ماه برنامه‌ریزی‌های آن شهرستان به موضوعات فرهنگی اختصاص یابد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،فرزانه مروستی با اشاره به اینکه سیاست افزایش نشاط اجتماعی به‌عنوان یکی از اهداف کلان از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در حال پیگیری و اجرا است، افزود: با توجه به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی به عنوان شاخصی مهم در پیشرفت اجتماعی به حساب می‌آید، دستور وزیر کشور ایجاد نشاط اجتماعی در سراسر کشور است. وی تاکیدکرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های اجتماعی ایجاد نشاط در جامعه است و هرچه بتوانیم جامعه را به نشاط نزدیک‌تر کنیم با کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شویم. مروستی ادامه‌داد: بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان، فعالان اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد، ورزشکاران و نخبگان در سطح شهرستان‌ها و روستاهای استان در برنامه‌های هفته‌های فرهنگی و ایجاد نشاط پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha