فکر طبیعی زندگی کردن و تامین نیازهای بدنتان به صرف مواد خوراکی را از ذهن خود بیرون کنید. لااقل اگر باردار هستید، باید بپذیرید که بدون مکمل‌های دارویی، نمی‌توانید سلامت خود و فرزندتان را تضمین کنید.

دوران بارداری را بدون امگا3 نگذرانید

سلامت نیوز: فکر طبیعی زندگی کردن و تامین نیازهای بدنتان به صرف مواد خوراکی را از ذهن خود بیرون کنید. لااقل اگر باردار هستید، باید بپذیرید که بدون مکمل‌های دارویی، نمی‌توانید سلامت خود و فرزندتان را تضمین کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، شمایی که در این ماه‌ها از مصرف ماهی‌های جیوه‌دار دریای جنوب محرومید، مطمئنا نمی‌توانید بدون مصرف قرص‌های ژله‌ای امگا3، نیاز بدنتان به این ماده را تضمین کنید.

محققان در بررسی‌هایشان دریافته‌اند که کمبود امگا3، احتمال زایمان زودرس و تولد نوزاد نارس را افزایش می‌دهد. اسیدهای چرب امگا3 که در ماهی به میزان کافی وجود دارند را شما تنها با مصرف روزانه این قرص‌ها می‌توانید به بدنتان وارد کنید و احتمال به دنیا آمدن فرزندتان در هفته 37 را تا 11درصد کاهش دهید. محققان می‌گویند با مصرف این چربی ضروری، احتمال تولد نوزاد در هفته 34، تا 42درصد کاهش پیدا می‌کند.


یادتان نرود که زایمان زودرس، احتمال ابتلای نوزاد به مشکلات مغزی، عصبی و تنفسی را افزایش می‌دهد و این مکمل‌ها، به‌سادگی احتمال مرگ کودکان زیر پنج سال را کاهش می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha