انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در مورد استعفای رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، بیانیه ای صادر کرد.

واکنش به استعفای رئیس سازمان نظام پزشکی

سلامت نیوز: انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در مورد استعفای رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارس سلامت نیوز به نقل از مهر، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ضمن تشکر از همکاری‌های ایرج فاضل با انجمن‌های تخصصی و جامعه پزشکی و جراحان کشور، استعفای ایشان را خطر بزرگی اعلام کرده و در شرایط فعلی پزشکی کشور حضور عالمانه و برجسته ایشان را در تصمیم گیری های پزشکی کشور خصوصا سازمان بزرگ و مردم نهاد نظام پزشکی امری مهم و سرنوشت ساز می‌داند.

انجمن جراحان و پلاستیک و زیبایی ایران همگام با دیگر گروه‌های پزشکی، شخصیت‌های علمی و حتی گروه‌های غیرپزشکی با توجه به سوابق علمی، اجرایی و بین المللی ایشان، همواره استاد فاضل را مناسب قرار گرفتن در راس امور سازمان نظام پزشکی می‌دانند و این اتفاق نظر گروه‌های مختلف در خصوص ریاست سازمان نظام پزشکی کم سابقه و حتی بی سابقه است.

همچنین کناره گیری ایشان از جایگاه ریاست کل بزرگ‌ترین آسیب به جامعه پزشکی، پزشکان و بیماران و بیمارستان‌ها و وزارت آموزش، بهداشت و درمان می‌باشد و امیدواریم در این روزهای سخت کناره نگیرند چراکه ایشان با رای اکثریت پزشکان این جایگاه را بدست گرفته اند و بکار گرفتن خرد و تجربه ایشان برای پزشکی کشور موهبتی آسمانی است.

وی هم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دوران دفاع مقدس جهت کمک به درمان رزمندگان و هم در زمینه‌های علمی موفقیت‌های زیادی داشته و فعالیت شان سربلندی ملت ایران را به همراه داشته است. لذا از آن استاد بزرگوار تقاضا دارد همچون همیشه محکم و استوار از حریم پزشکی کشور دفاع نموده و این سنگر مهم را ترک نفرمایند تا بتوانیم شاهد سربلندی کشور و ملت ایران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha