عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه ماندن بیماران اورژانسی در صفهای داروخانه‌ها به قیمت ازدست رفتن جان بیمار تمام می‌شودگفت: زمان تایید داروهای بیماران هموفیلی با انتقال دارو به بیمارستان‌ها به صفر برسد. رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت خدمات رسانی دارویی به بیماران هموفیلی ،گفت: در سراسر جهان برای رفاه حال بیماران دارو به طریق اتوماسیون تایید می‌شود تا به سرعت در اختیار بیماران قرار بگیرد اما شرایط برخی بیماران به حدی اورژانسی استکه دارو نباید به هیچ وجه در داروخانه توزیع شود بلکه دارو بایددراختیار بیمارستانها باشد تا پس از مراجعه بیمار به سرعت دارو فوق به بیمار تزریق شود. توقف بروکراسی در تایید دارو برای بیماران اورژانسی در داروخانه‌های هلال احمر و 13آبان نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس وشورای اسلامی بابیان اینکه بروکراسی در تایید دارو برای بیماران اورژانسی به قیمت به خطر افتادن جان بیماران تمام می‌شود تصریح کرد: بطور مثال بیماران هموفیلی باید برطبق تجویز پزشک به سرعت دارو را تزریق کنندو اگر بخواهنددر صفهای داروخانه ها برای تحویل دارو انتظار بکشند، بطور حتم سلامتشان به شدت به خطر می‌افتد. زمان برای تایید داروهای هموفیلی باید به زیرصفر برسد وی ادامه داد: زمان برای تایید داروهای هموفیلی باید به زیر صفر برسد زیرا اگر بخواهیم به طریق اصولی به بیماران هموفیلی خدمات رسانی درمانی کنیم نباید دارو را در داروخانه به بیماران تحویل داد بلکه باید در بیمارستان دارو موجود باشد تا فرد پس از مراجعه دردسر تهیه دارو را نداشته باشد. سلسه مراتب تایید دارو را نباید بیمار اورژانسی طی کند عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآورشد:سلسه مراتب تایید دارو را نباید بیمار اورژانسی طی کند بلکه باید این نوع از داروها مستقیم دراختیار بیمارستان قرار بگیرد وبیمارستان‌ها مراحل اداری آن را طی کنند بنابراین باید شرایط به سمتی حرکت کندکه بیمارستان‌ها مکلف شوند، داروهای بیماران هموفیلی واورژانسی را به طریق ذخیره شده در بیمارستان در اختیار داشته باشند تا خدمات رسانی به بیماران در بیمارستانها وسعت بگیرد.

زمان تایید داروهای بیماران هموفیلی به صفر برسد/ بروکراسی تایید دارو در داروخانه‌های هلال احمر متوقف شود

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه ماندن بیماران اورژانسی در صفهای داروخانه‌ها به قیمت ازدست رفتن جان بیمار تمام می‌شودگفت: زمان تایید داروهای بیماران هموفیلی با انتقال دارو به بیمارستان‌ها به صفر برسد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، رسول خضری  درباره  وضعیت خدمات  رسانی دارویی به بیماران هموفیلی ،گفت: در سراسر جهان برای رفاه حال بیماران دارو به طریق اتوماسیون تایید می‌شود تا به سرعت در اختیار بیماران قرار بگیرد اما شرایط برخی بیماران به حدی اورژانسی استکه دارو نباید به هیچ وجه در داروخانه توزیع شود بلکه دارو بایددراختیار بیمارستانها باشد تا پس از مراجعه بیمار به سرعت دارو فوق به بیمار تزریق شود.


 توقف بروکراسی در تایید دارو برای بیماران اورژانسی در داروخانه‌های هلال احمر و 13آبان 
 نماینده  مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس وشورای اسلامی بابیان اینکه بروکراسی در تایید دارو برای بیماران اورژانسی  به قیمت به خطر افتادن جان بیماران تمام می‌شود تصریح کرد: بطور مثال بیماران هموفیلی باید برطبق تجویز پزشک به سرعت دارو را تزریق کنندو اگر بخواهنددر صفهای داروخانه ها برای تحویل دارو انتظار  بکشند، بطور حتم سلامتشان به شدت به خطر می‌افتد.


زمان برای تایید داروهای هموفیلی باید به زیرصفر برسد
 وی ادامه  داد: زمان برای تایید داروهای هموفیلی باید به زیر صفر  برسد زیرا اگر بخواهیم به طریق اصولی به بیماران  هموفیلی خدمات رسانی درمانی کنیم نباید دارو را در داروخانه به بیماران تحویل داد بلکه باید در بیمارستان دارو موجود باشد تا فرد پس از مراجعه دردسر تهیه دارو را نداشته باشد.


سلسه مراتب  تایید دارو  را نباید بیمار اورژانسی طی کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآورشد:سلسه مراتب تایید دارو  را نباید  بیمار اورژانسی طی کند بلکه باید این نوع از  داروها مستقیم دراختیار بیمارستان قرار بگیرد وبیمارستان‌ها مراحل اداری آن را طی کنند بنابراین باید شرایط به سمتی حرکت کندکه بیمارستان‌ها مکلف شوند، داروهای بیماران هموفیلی  واورژانسی را به طریق ذخیره شده در بیمارستان در اختیار داشته باشند تا خدمات رسانی به بیماران  در بیمارستانها وسعت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha