مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در صورت همکاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت می‌توان طرح مراقبت در منزل را در سایر رشته‌ها نیز گسترش داد و این سازمان برای رسیدن به نتیجه نهایت تلاش خود را در راستای وظیفه و ماموریتی که بر عهده آن قرار داده شده انجام خواهد داد.

صیانت مالی از بیماران با اجرای طرح مراقبت در منزل

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در صورت همکاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت می‌توان طرح مراقبت در منزل را در سایر رشته‌ها نیز گسترش داد و این سازمان برای رسیدن به نتیجه نهایت تلاش خود را در راستای وظیفه و ماموریتی که بر عهده آن قرار داده شده انجام خواهد داد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از مهر، طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی با مراکز هوم‌کر(مراقبت در منزل) برای اجرای طرح پوشش بیمه‌ای به بیماران مزمن با اولویت بیماران ICU و نارسایی قلبی با اشاره به اینکه طرح هوم‌کر مدیریت هزینه برای بیماران و سازمان‌های بیمه‌گر را در پی خواهد داشت، بیان کرد: این اقدام از هدر رفت منابع جلوگیری کرده و باعث می شود که به تعداد بیشتری از مردم خدمات ارائه شود.

وی ادامه داد: این اقدام مهمتر از مدیریت هزینه مباحث عاطفی برای یک بیمار می‌تواند داشته باشد که موجب سلامتی و تسریع دربهبود بیماری فرد می‌شود.

موهبتی با تاکید بر اینکه این طرح در کشور باید به نحوی اجرا شود که مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند، گفت: صیانت مالی و جانی از مردم از مهمترین وظایف سازمان بیمه سلامت ایران است به همین دلیل ما موظف هستیم در هر اقدامی که به ارتقای سلامت جامعه کمک می‌کند همراهی لازم را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در صورت همکاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت می‌توان طرح مراقبت در منزل را در سایر رشته‌ها نیز گسترش داد و این سازمان برای رسیدن به نتیجه نهایت تلاش خود را در راستای وظیفه و ماموریتی که بر عهده آن قرار داده شده انجام خواهد داد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha