شما برای تامین نیاز بدنتان به B12 باید در وعده‌های غذایی‌تان از گوشت استفاده کنید، اما یادتان نرود که بیش از اندازه گوشت دوست بودن، نه تنها خدمتی به بدنتان نمی‌کند، بلکه می‌تواند شما را از پا در بیاورد. بسیاری از محققان، با گیاهخواری صرف مخالف‌اند و می‌گویند در سفره شما، باید موادغذایی متنوعی وارد شود، اما آن‌ها تردیدی ندارند که بالابردن حجم پروتئین‌های گیاهی، می‌تواند خدمت بزرگی به سلامت شما بکند.

به جای کباب، خوراک لوبیا بخورید

سلامت نیوز: شما برای تامین نیاز بدنتان به B12 باید در وعده‌های غذایی‌تان از گوشت استفاده کنید، اما یادتان نرود که بیش از اندازه گوشت دوست بودن، نه تنها خدمتی به بدنتان نمی‌کند، بلکه می‌تواند شما را از پا در بیاورد. بسیاری از محققان، با گیاهخواری صرف مخالف‌اند و می‌گویند در سفره شما، باید موادغذایی متنوعی وارد شود، اما آن‌ها تردیدی ندارند که بالابردن حجم پروتئین‌های گیاهی، می‌تواند خدمت بزرگی به سلامت شما بکند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، به گفته پژوهشگران، مصرف لوبیا می‌تواند جان خانم‌ها را نجات دهد. این دانه که پروتئین فراوان و چربی بسیار پایینی دارد، سرشار از فیبر هم هست و به کاهش فشار و قندخون کمک کرده و ضربان قلب را هم پایین می‌آورد. البته محققان مصرف سویا را هم در حفظ سلامت خانم‌ها موثر می‌دانند و می‌گویند با کمک گرفتن از این گیاهان، می‌توانید احتمال مرگ زودرس را کاهش دهید.

محققان مصرف گریپ‌فروت، انواع توت، ماست، ماهی‌های چرب، گردو و اسفناج را هم به خانم‌ها توصیه می‌کنند و گرچه معتقد به افزایش حجم سبزیجات در رژیم روزانه هستند، اما تاکید می‌کنند که حتما چند وعده در هفته، گوشت گاو هم مصرف کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha