چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 261635

یکی از برنامه‌های غرب وحشی برای به انحراف کشیدن جوانان ما که متاسفانه موفق هم بوده، تزریق روح بدبینی و نیمه خالی لیوان رو دیدن در پدیده‌هاست.

طنز/بدبینی ممنوع

سلامت نیوز:یکی از برنامه‌های غرب وحشی برای به انحراف کشیدن جوانان ما که متاسفانه موفق هم بوده، تزریق روح بدبینی و نیمه خالی لیوان رو دیدن در پدیده‌هاست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون ،بی‌انصافا تزریق‌شون هم وریدی بوده و خیلی زود این روحیه بدبینی رو در ما نهادینه کردن، بررسی‌های میدانی نگارنده ثابت کرده که اونا بیشتر با سواستفاده از هنر هفتم، این روحیه بدبینی رو به ما منتقل کردن مثلا فیلم می‌سازن که به زودی یه شهاب سنگ سه ایکس لارج الاناست که صاف بره تو زمینمون! شما تصور کن که تو این جهان به این بزرگی و با وجود میلیاردها سیاره، چرا باید یه شهاب سنگ واسه ما تیزی بکشه و بخواد بیاد به ما بخوره؟! آیا ساخت چنین فیلم‌هایی تاثیری جز بدبین کردن ما به شهاب سنگ‌های نازنین هم داره؟ یا اینکه فیلم می‌سازن که یه مشت زامبی میخوان از یه دیوار رد بشن ما رو نابود کنند.

واقعا چرا باید آدم‌هایی که خیلی وقته مردن بخوان دوباره زنده بشن و برگردن تو این دنیای پر از ترافیک و اختلاس و پالم و پارازیت؟! بقول یک قهرمان عرصه سیاست و پاسخگویی، من از شما می‌پرسم هدف از ساخت این فیلم‌ها غیر از ایجاد روحیه بدبینی برای جوانان، چی می‌تونه باشه؟ متاسفانه ما با تاثیر گرفتن از این برنامه‌ها، قابلیت دیدن نیمه پر لیوان رو از دست دادیم و جوونای ما با دیدن این فیلم‌ها چند نمره، نمره چشمشون ضعیف شده! مثلا جوونای ما با دیدن و لمس کردن بیکاری، فقط نیمه خالی لیوان رو میبینن؛ ولی جوونای تو خونه! همین بیکاری می‌دونید چقدر برای شما فایده داره؟ همین بی‌پولی می‌دونید خودش سرشار از مواد مغذیه؟ مثلا شما اگه کار و پول داشته باشید، اولین کاری که می‌کنید چیه؟ مسلما خیلیا تا یه پولی بیاد دستشون میرن به یه سری از کشورهای معلوم حال که آثار فرهنگی اونجا رو مشاهده و از جکی چان و بقیه بازیگرای فیلم، امضا بگیرن.

خب شما با دیدن نیمه پر لیوان بیکاری، متوجه میشین که مسئولان با فراهم کردن امکانات بیکاری و بی‌پولی، دارن از شما در برابر تجاوز فرهنگی دفاع می‌کنن حالا بعضیا هم ممکنه با داشتن کار و پول برن ازدواج کنن ولی ته ازدواج چیه؟ غیر از اینه که شما باید روز تولد، سالگرد آشنایی، عقد، ازدواج و... همسرتون رو جشن بگیرید و کادو بدید؟ حالا از مخارج خود ازدواج و تهیه خونه و... بگذریم که برای تامین اونا باید سه شیفت کار کنید و طراوت جوونیتون رو از دست بدید و مجبور بشید برای برگردوندن اون طراوت خرج‌های آنچنانی بکنید، اونم قایمکی! ولی مسئولان با هدایت این به ظاهر شغل و مدیریت برای بچه و داماد و پسر باجناقشون از شما دارن محافظت میکنن و این بلاها رو به جون خریدن. پس جوونای عزیز یه خرده نیمه پر لیوان رو ببینید و انقدر نق نزنید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha